فناوری اطلاعات

دغدغه‌های سرمایه‌های انسانی در روزهای کرونا

منابع انسانی همواره شیرازه اصلی هر سازمان و کسب و کاری بوده و به جرأت مهمترین بخشی است که در هر سازمانی به آن پرداخته میشود، حالِ سازمان و کسب و کار ها تا حد زیادی مؤثر از حالِ افراد آن سازمان است و به نوعی در نتایج کار آنها دیده میشود. پس کسب و کارها می کوشند تا تمام تلاش و توجهشان را معطوف به سرمایه های انسانی کنند.

به فراخود اهمیت سرمایه های انسانی، امروزه مدیران منابع انسانی نیز از جایگاه خود در مدیریت نیروهای انسانی سازمان فراتر رفته و پا به عرصه فرهنگ سازمانی نهادند، با این رویکرد که اگر در سازمان فرهنگی پایدار مبتنی بر ارزش های سازمانی شکل گرفته باشد، نیازی به مدیریت فرد به فرد اعضای سازمان نیست و افراد می­توانند در عین برخورداری از آزادی­های تصمیم­گیری، عملیاتی و … شرایط را برای رشد و شکوفایی فردی خود نیز فراهم سازند.

در مدت فراگیری ویروس کرونا، خیلی از کسب و کارها ناگزیر از فراهم نمودن شرایط دور­کاری برای نیروهای خود شدند و بعضا تا مرز تعطیلی شعب حضوری و دفاتر کسب و کارشان پیش رفتند، اینجا نقش منابع انسانی بیش از پیش مشخص شد و نشان داد چطور افراد حتی در زمان عدم حضور نیز باعث ادامه کسب و کار و درآمد زایی می­شوند. این موضوع چالش های متعددی از جمله مدیریت نیروی دورکار، مدیریت عملکرد، جبران خدمت و … پیش روی مدیران گذاشت.

برای اینکه بیشتر به این دغدغه ها بپردازیم و از تجربه افرادی که در این مدت با چالش های گوناگون در مدیریت و آموزش منابع­انسانی سروکار داشتند آشنا شویم، رویداد Humanagement را با رویکرد اشتراک تجربه در زمینه جذب و توسعه منابع انسانی ترتیب دادیم.

این رویداد با حضور و همراهی رهبران و مدیران منابع­انسانی شرکت ها و برندهایی مانند دانشگاه تهران، درسا، بادی اسپینر، بام لند، شاپرک آبی، کارگزاری آگاه و شرکت های نوآور همچون کافه بازار، دیجی کالا، یکتانت و حمایت شرکت ایران اچ آر برگزاری می شود.

از جمله موضوعاتی که در این رویداد مورد کاوش قرار می گیرد؛

  • نقش رهبری در مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان های بزرگ (موردکاوی ریتیل)
  • جذب استعداد در شرکت های نوآور و استارت آپها
  • برند کارفرمایی، نقطه عطف فرایند جذب
  • جذب استعداد در نسل Z
  • و گوش شنوای سازمانی

هستند؛ مخاطب این رویداد مدیران سازمان های کوچک و بزرگ، مدیران و کارشناسان منابع انسانی، کارکنان و هر فردی که علاقمند هستند در جریان پیشرفت ها و تغییرات به وجود آمده در حوزه مدیریت منابع انسانی قرار گیرند.

این رویداد در تاریخ ۲۱ تیرماه سال جاری در محل همایش های کتابخانه ملی به صورت آنلاین برگزار میشود، با توجه به مشکلات ناشی از پاندمی ظرفیت ثبت نام حضوری رویداد بسیار محدود و امکان استفاده از رویداد به صورت عمومی بدون محدودیت فراهم است.

برای اطلاع از جزییات بیشتر و ثبت نام با تخفیف در این رویداد می توانید به وبسایت رویداد به آدرس humanagement.ir مراجعه کنید.

کد تخفیف: Digiato30

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا