استانها

تیم شهیدقندی یزد با توپ پر به مرحله پلی آف لیگ۲ صعود کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد: هفته پایانی گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با برگزاری ۵ دیدار به پایان رسید و چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی آف لیگ دسته دوم مشخص شد.

در این هفته از رقابت ها تیم فوتبال شهیدقندی یزد با برتری ۱۰ بر یک برابر سردار بوکان ۴۵ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های هم امتیاز خود یعنی شاهین بندرعامری و شهرداری بندرماهشهر به مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور صعود کرد.

یزدی‌ها بایستی در این مرحله از رقابت ها با تیم ویستاتوربین تیم دوم جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته دوم به صورت رفت و برگشت رقابت کنند که در نهایت برنده مجموع این دو دیدار به عنوان تیم سوم به رقابت های فصل آینده لیگ یک فوتبال کشور صعود خواهد کرد.

همچنین سید جواد شفیعی پور هافبک تیم شهید قندی یزد با پنج گلی که در دیدار شب گذشته به ثمر رساند به عنوان آقای گلی مسابقات این فصل لیگ دو دست پیدا کرد.

گفتنی است آخرین حضور یک تیم از استان یزد در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به فصل ۹۴_۹۵ برمی گردد که تیم فولاد یزد در آن فصل به عنوان نماینده استان یزد در این رقابت ها حضور داشت.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا