استانها

با اتحاد و انسجام می‌توانید اسباب توسعه همه جانبه کرج را فراهم کنید

به گزارش خبرآنلاین ازالبرز؛ «عزیزاله شهبازی» در دیدار اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج که روز چهارشنبه در محل سالن جلسات حوزه استاندار صورت گرفت، افزود: این انتخابات در شرایط بسیار حساسی برگزار شد و مشارکت چشمگیر مردم حاکی از درک بالای جامعه نسبت به تهدیدها و بینش ژرف سیاسی مردم بود.

وی ضمن تبریک به تمامی اعضایی منتخب که خود را در معرض انتخاب قرار دادند و توانستند از مردم رای بگیرند، ادامه داد: اکنون که در این انتخابات توفیق یافتید باید با فعالیت خود فضای اعتمادسازی بیشتر مردم به خدمتگزاران خود را فراهم سازید.

شهبازی گفت: اعضای منتخب در شورای ششم کرج غالبا افرادی کاربلد و دارای تجارب لازم هستند ولی اشراف به قوانین و مقررات جدید و ارائه برنامه و ترسیم افق توسعه برای شهر و همچنین انتخاب شهرداری اصلح از مهمترین مسئولیت‌های اعضا به شمار می‌آید.
وی افزود: در وهله اول پرداختن به مسائل اجتماعی در کلانشهر کرج از اهمیت بالایی برخوردار است و شورای ششم در این راستا باید برنامه محور و با بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و علمی خط سیر خود را مشخص و در جهت آن حرکت کند.

استاندار البرز اضافه کرد: البته سند آمایش البرز با استفاده از نخبگان دانشگاهی و کارشناسان برتر استان تهیه و تدوین شده که کمک موثری برای پیشبرد اهداف توسعه شهری نیز خواهد بود.

وی گفت: در بستری از اتحاد و انسجام بین اعضای سیزده گانه شورای ششم و طی تعامل با سایر دستگاه‌ها و نهادها، می‌توانید پاسخگوی اعتماد مردم باشید چراکه ما به عنوان دستگاه اجرایی در سایه این هم افزایی توفیقات ارزشمندی را برای استان رقم زدیم.

شهبازی افزود: حواشی مخرب، عقبگرد و ماندن در گذشته، پرداختن به پروژه‌های بی اهمیت و تمرکز بر روی اقدامات تبلیغات بدون خروجی ملموس برای مردم، می‌توانند زمینه شکست و دلسردی مردم را فراهم کنند.

وی گفت: همراهی سازنده‌ای را با اعضای شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری کرج در دوره پنجم دارم و این روند تا پایان مسئولیتم با اعضای شورای ششم نیز تداوم خواهد داشت و از هیچ حمایتی دریغ نخواهم کرد.

در ادامه هر یک از اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرج خود را معرفی کردند و بخشی از اهداف و برنامه‌های خود را تشریح کرده و از استاندار البرز درخواست همراهی در این راستا را داشتند.
۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا