اقتصاد

از کجا مشاوره خوب بگیریم؟

چگونه مشاوره بگیریم؟

گرفتن مشاوره احتیاج انسان امروز است. سبک زندگی امروزه در تمام دنیا باعث شده که نیاز به حضور روانشناس در جامعه احساس شود و افرادی به عنوان دکتر روانشناس از دانشگاه ها فارغ التحصیل شوند. انسان امروزی به دلیل کمال طلبی و ایده آل گرایی همواره در هر شرایطی که حضور دارد، خود را ناکافی و ناقص می پندارد و در پی این تصور هر روز بیشتر از روز قبل به خود سخت می گیرد و زندگی را نگران کننده تر می کند. خانواده ها کوچک شده اند و تعاملات اجتماعی کمتر گشته. همه این عوامل در کنار هم کمک می کند تا افراد از نظر روحی احساس خستگی داشته باشند، در اینجا مراجعه به مراکز مشاوره و صحبت با یک روانشناس می تواند یاری بخش باشد.

گاهی افرادی را می بینیم که با وجود موقعیت بالای تحصیلی و به تبع آن رتبه بالای شغلی، یا از وضعیت کنونی خود رضایت ندارند و یا دچار پروسه روزمرگی شده اند و همیشه به دنبال یک دکتر روانشناس معتمد و دلجو می‌گردند.

ویژگی های یک مشاور خوب

از آنجایی که مشاوره در مورد مسائل مختلف و برای بهبود شرایط روحی فرد مراجعه کننده انجام می گردد، لازم است تا دکتر روانشناس فردی حاذق و کاربلد باشد. در اینجا به چند ویژگی از یک روانشناس خوب اشاره می‌کنیم:

در ابتدا او باید فردی باشد که فنون و مهارت های ارتباطی را بداند و به درستی ارتباط مناسبی با افراد برقرار کند زیرا رفتار و گفتار او باعث جلب اعتماد مخاطبش می گردد.

یک روانشناس حرفه ای راه همدردی و درک طرف مقابل را می داند و شرایطی مطمئن و راحت را برای یک گفت و گوی صمیمانه فراهم می نماید. درا دامه سایت پی جو را به شما معرفی میکنیم که در آن مراکز مشاوره در شهرهای مختلف مانند مرکز مشاوره شیراز، اصفهان و سایر شهرهای ایران درج شد هاست.

او کاملا هیجان ها و عکس العمل های خودش را کنترل می کند و فضای احساسی اتاق مشاوره را مدیریت می‌نماید تا علاوه بر انتقال حس آرامش و اطمینان به مراجع اش، آسیبی به روح و روان خودش وارد نگردد.

یک دکتر روانشناس به تمامی اصول اخلاقی پایبند است، حریم خصوصی بیمار را رعایت می کند و به او اطمینان می دهد که تمامی گفتگوهای بین شان محرمانه باقی خواهد ماند. لیست دکتر روانشناس شیراز، تهران، کرج و سایر شهرهای ایران را در پی جو مشاهده نمایید.

این شخص به تمامی قوانین مراکز سلامتی آگاهی دارد و با شما در چهارچوب رفتار خواهد کرد و حتی در نکات مشورتی اش نیز این موارد را به کار خواهد گرفت. به دور از هرگونه تعصب و با رعایت صبوری به شما گوش می‌دهد و رهنمود های لازم را در اختیار شما می گذارد. او الهام بخش است و کمک می کند تا گرفتار تله ها و خطا های شناختی نشوید و راه را از بیراهه بشناسید.

از کجا مشاوره خوب بگیریم؟

یک مرکز مشاوره خوب

شما با مراجعه به این مراکز باید احساس آرامش و امنیت را حس کنید. جایی که انگار به آغوش مادر خود رفته‌اید و اطمینان دارید تمام افکار مشوش تان به زودی آرام خواهند شد، تصمیمات تان به ثمر خواهند نشست و اهدافتان دست یافتنی می گردند.

نکته قابل توجه این است که با توجه به اهمیت داشتن یک زندگی سالم و افکار درست برای ادامه زندگی، مراجعه به یک مرکزروانشناسی قابل اطمینان دغدغه انسان امروز می باشد. اینکه به محیطی آرام و قابل اطمینان با افرادی حرفه ای و معتمد مراجعه کنیم بسیار اهمیت دارد. حتی تناسب هزینه هر جلسه با بودجه ما، حائز اهمیت است.

معرفی مرکز مشاوره خوب در سایت پی جو

با توجه به تعداد زیاد کلینیک های روانشناسی و تنوع خدمات و تخصص مشاوران، نیاز مراجعه به یک سایت کامل برای جست و جو در این زمینه احساس می شود و ما به شما سایت پی‌جو را پیشنهاد می دهیم. در سایتپی‌جو تمامی مراکز مشاوره معتبر با روانشناسان زبده و با سواد در تمامی شهر ها ثبت شده است و گروه ما در سایت پی‌جو با وسواس زیادی بهترین‌ها را برگزیده است و آنها را در لیست مراکز پیشنهادی خود قرار می دهد. توصیه ما این است، به سایت پی جو مراجعه کرده و مناسب ترین مرکز مشاوره و همچنین دکتر متخصص اعصاب و روان در شهر خودتان مانند دکتر متخصص اعصاب و روان در شیراز، تهران و… را پیدا کرده و از خدمات مشاوره ای آن برای بهتر شدن کیفیت زندگی و حتی تصمیمات خود استفاده نمایید.

۲۱۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا