
ساکت الهامی باز هم از نساجی استعفا داد
سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از تساوی این تیم مقابل هوادار از سمت خود استعفا داد.
1 سال پیش
بیشتر بخوانید

سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از تساوی این تیم مقابل هوادار از سمت خود استعفا داد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مانند یک سرباز تا آخرین قطره خون خود جان میگذاریم و سایر مسائل دست خداست.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: سال اولی که در لیگ ماندیم شرایط سختتری از امروز داشتیم.

پس از جدایی ساوو میلوشویچ از نساجی، هدایت این تیم به ساکت الهامی سپرده شد.

دو ماه باقی مانده از محرومیت ساکت الهامی تعلیق شده است.

