سایت خبری
famaserver
  • خانه
  • عمومی
  • ورزش
  • اقتصاد
  • مسکن
  • بین الملل
  • جامعه
  • فناوری اطلاعات
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

حمایت نتانیاهو از قطعنامه شورای امنیت دلجویی وی از ترامپ است

حمایت نتانیاهو از قطعنامه شورای امنیت دلجویی وی از ترامپ است

16 دقیقه پیش
بورل: کشورهای عضو اتحادیه اروپا همچنان به اسرائیل سلاح می‌دهند

بورل: کشورهای عضو اتحادیه اروپا همچنان به اسرائیل سلاح می‌دهند

17 دقیقه پیش
پکن: هیچ گروهی از خاک سوریه نباید علیه منافع چین فعالیت کند

پکن: هیچ گروهی از خاک سوریه نباید علیه منافع چین فعالیت کند

17 دقیقه پیش
اولین دوره جامع فرصت‌ها و چالش‌های تحولات پسا طوفان‌الأقصی

اولین دوره جامع فرصت‌ها و چالش‌های تحولات پسا طوفان‌الأقصی

18 دقیقه پیش
فؤاد حسین: ریاست‌جمهوری عراق برای کُردها محفوظ است

فؤاد حسین: ریاست‌جمهوری عراق برای کُردها محفوظ است

19 دقیقه پیش
نماینده‌ جمهوری‌خواه خطاب به ترامپ: خائن کسی است که به کشورهای خارجی خدمت می‌کند

نماینده‌ جمهوری‌خواه خطاب به ترامپ: خائن کسی است که به کشورهای خارجی خدمت می‌کند

20 دقیقه پیش

ببینید | موافقت ضمنی بن سلمان با توافق ابراهیم در مقابل ترامپ

21 دقیقه پیش
ترامپ: ایران به‌شدت خواهان توافق است!

ترامپ: ایران به‌شدت خواهان توافق است!

22 دقیقه پیش
واکنش ایران به تصویب پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره غزه

واکنش ایران به تصویب پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره غزه

22 دقیقه پیش
دیدار در کاخ سفید؛ در نشست خبری ترامپ و بن‌سلمان چه گذشت؟

دیدار در کاخ سفید؛ در نشست خبری ترامپ و بن‌سلمان چه گذشت؟

24 دقیقه پیش

Home » کسب تندیس «یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری» توسط پتروشیمی تبریز

کسب تندیس «یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری» توسط پتروشیمی تبریز

زمان انتشار: 19 نوامبر 2025 ساعت 12:17

دسته بندی: استانها

شناسه خبر: 2885420

زمان مطالعه: 4 دقیقه

کسب تندیس «یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری» توسط پتروشیمی تبریز

کسب تندیس «یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری» توسط پتروشیمی تبریز

به گزارش سیلاد از تبریز، یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری با حضور مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی، صاحب‌نظران مدیریت و فعالان صنعت، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

این همایش با هدف بررسی تازه‌ترین رویکردها و استانداردهای ارتقای تجربه مشتری و نیز تجلیل از رهبران موفق اقتصادی برگزار گردید.

در این رویداد ملی، سخنرانان و شرکت‌کنندگان بر نقش کلیدی مدیران سازمانی در ایجاد تجربه‌ای مثبت و پایدار برای مشتری تأکید کردند. موضوع محوری همایش، تبدیل رضایت مشتری به وفاداری بلندمدت از طریق نگرش راهبردی و مدیریت اثربخش بود؛ موضوعی که آن را لازمه تداوم موفقیت برندها در فضای رقابتی امروز دانستند.

همچنین در پنل‌ها و بخش‌های تخصصی همایش، مدیران مشتری‌مدار کشور راهکارهای خلق تجربه ماندگار برای مشتری و ارتقای استانداردهای مشتری‌مداری در سطح ملی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. در این مراسم از مدیران و سازمان‌های شایسته سال نیز تقدیر شد.

انتخاب شرکت‌های برگزیده این اجلاس بر پایه فرآیند ارزیابی دقیق و ترکیبی از سه مدل معتبر بین‌المللی EFQM، ISO ۱۰۰۰۲ و SERVQUAL انجام گرفت؛ ارزیابی‌ای که معیارهای جامعی از توانمندی سازمان‌ها در حوزه مشتری‌مداری ارائه می‌کند.

این همایش با برپایی نمایشگاهی از آخرین خدمات، نوآوری‌ها و دستاوردهای شرکت‌ها همراه بود و در بخش پایانی، با اهدای تندیس و لوح سپاس از مجموعه‌های مشتری‌مدار و مدیران آن‌ها به‌عنوان رهبران پیشرو قدردانی شد.

در مراسم پایانی این همایش، دکتر حجار مشاور مدیرعامل به نمایندگی از دکتر میراشرفی، مدیرعامل و نائب رئیس محترم هیئت مدیره شرکت پتروشیمی تبریز، این نشان ارزشمند را دریافت کرد.

کسب این تندیس ارزشمند، تأییدی بر تعهد سازمانی پتروشیمی تبریز در مسیر بهبود مستمر کیفیت، ارتقای تجربه مشتری و پایبندی به استانداردهای روز صنعت است.

برچسب ها
نفت
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • قهرمان لرستانی در جدال با بیماری / قول دبیر فدراسیون برای درمان
    قهرمان لرستانی در جدال با بیماری / قول دبیر فدراسیون برای درمان 17 ثانیه پیش
  • اقتصاد فولاد در آینه انرژی؛ شش ماه فشار، یک ماه جهش
    اقتصاد فولاد در آینه انرژی؛ شش ماه فشار، یک ماه جهش 42 ثانیه پیش
  • جنگل‌های هیرکانی تا سواحل خزر؛ تجربه‌ای که ایران را متفاوت معرفی می‌کند
    جنگل‌های هیرکانی تا سواحل خزر؛ تجربه‌ای که ایران را متفاوت معرفی می‌کند 2 دقیقه پیش
  • فرماندار سمنان: نمایشگاه‌ها باید فرصت واقعی خریدِ ارزان برای مردم ایجاد کنند
    فرماندار سمنان: نمایشگاه‌ها باید فرصت واقعی خریدِ ارزان برای مردم ایجاد کنند 2 دقیقه پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • استانها 8456
  • اقتصاد 7209
  • بازار مالی 1603
  • بین الملل 13579
  • تبلیغات 28
  • جامعه 8377
  • دانش 6088
  • عمومی 1926
  • فناوری اطلاعات 7051
  • فیلم 3546
  • کاریکاتور 519
  • مسکن 1081
  • ورزش 20395

جدیدترین مقالات

  • قهرمان لرستانی در جدال با بیماری / قول دبیر فدراسیون برای درمان
    قهرمان لرستانی در جدال با بیماری / قول دبیر فدراسیون برای درمان 4 ساعت پیش
  • اقتصاد فولاد در آینه انرژی؛ شش ماه فشار، یک ماه جهش
    اقتصاد فولاد در آینه انرژی؛ شش ماه فشار، یک ماه جهش 4 ساعت پیش
  • کسب تندیس «یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری» توسط پتروشیمی تبریز
    کسب تندیس «یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری» توسط پتروشیمی تبریز 4 ساعت پیش
  • جنگل‌های هیرکانی تا سواحل خزر؛ تجربه‌ای که ایران را متفاوت معرفی می‌کند
    جنگل‌های هیرکانی تا سواحل خزر؛ تجربه‌ای که ایران را متفاوت معرفی می‌کند 4 ساعت پیش
  • فرماندار سمنان: نمایشگاه‌ها باید فرصت واقعی خریدِ ارزان برای مردم ایجاد کنند
    فرماندار سمنان: نمایشگاه‌ها باید فرصت واقعی خریدِ ارزان برای مردم ایجاد کنند 4 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

سرور مجازی |  دانلود رایگان نرم افزار |  کلاس آنلاین

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور