سایت خبری
famaserver
  • خانه
  • عمومی
  • ورزش
  • اقتصاد
  • مسکن
  • بین الملل
  • جامعه
  • فناوری اطلاعات
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

۲۴۵ کشته در غزه در طول یک ماه آتش‌بس / شمار شهدای جنگ علیه غزه به ۶۹ هزار و ۱۸۵ نفر رسید

۲۴۵ کشته در غزه در طول یک ماه آتش‌بس / شمار شهدای جنگ علیه غزه به ۶۹ هزار و ۱۸۵ نفر رسید

12 ساعت پیش
پاسخ «هرتزوگ» به درخواست ترامپ برای عفو نتانیاهو

پاسخ «هرتزوگ» به درخواست ترامپ برای عفو نتانیاهو

12 ساعت پیش
اهداف احتمالی آمریکا برای حمله به ونزوئلا کجاست؟

اهداف احتمالی آمریکا برای حمله به ونزوئلا کجاست؟

12 ساعت پیش
احیای ترس تاریخی؛ تجدیدقوای تسلیحاتی آلمان، فرانسه را نگران کرد

احیای ترس تاریخی؛ تجدیدقوای تسلیحاتی آلمان، فرانسه را نگران کرد

12 ساعت پیش
میزان مشارکت عراقی‌ها در انتخابات پارلمانی به بیش از ۵۶ درصد رسید

میزان مشارکت عراقی‌ها در انتخابات پارلمانی به بیش از ۵۶ درصد رسید

12 ساعت پیش
پاشینیان: ارمنستان قصد ندارد از واردات غلات روسیه صرف‌نظر کند

پاشینیان: ارمنستان قصد ندارد از واردات غلات روسیه صرف‌نظر کند

12 ساعت پیش
بقائی: تاریخ تحریم‌ها علیه ایران به دهه ۳۰ بازمی‌گردد/ در مذاکرات جدی بودیم

بقائی: تاریخ تحریم‌ها علیه ایران به دهه ۳۰ بازمی‌گردد/ در مذاکرات جدی بودیم

12 ساعت پیش
آژانس: پس از جنگ قادر به راستی‌آزمایی ذخایر اورانیوم ایران نبوده‌ایم

آژانس: پس از جنگ قادر به راستی‌آزمایی ذخایر اورانیوم ایران نبوده‌ایم

12 ساعت پیش
روایت روسیه از محورهای رایزنی میان لاوروف و عراقچی

روایت روسیه از محورهای رایزنی میان لاوروف و عراقچی

12 ساعت پیش
نبیه بری: اقدامات خطرناک اسرائیل، جنوب لبنان را تهدید کرده و می‌کند

نبیه بری: اقدامات خطرناک اسرائیل، جنوب لبنان را تهدید کرده و می‌کند

12 ساعت پیش

Home » حضور گسترده برندها و فروشگاه‌ها در بلک‌فرایدی اسنپ‌پی

حضور گسترده برندها و فروشگاه‌ها در بلک‌فرایدی اسنپ‌پی

زمان انتشار: 13 نوامبر 2025 ساعت 11:35

دسته بندی: اقتصاد

شناسه خبر: 2880414

زمان مطالعه: 10 دقیقه

حضور گسترده برندها و فروشگاه‌ها در بلک‌فرایدی اسنپ‌پی

حضور گسترده برندها و فروشگاه‌ها در بلک‌فرایدی اسنپ‌پی

به گزارش خبرگزاری سیلاد، اسنپ‌پی از آغاز کمپین بلک‌فرایدی ۱۴۰۴ خود با شعار «۷ آذر، قسطی بخر!» خبر داد؛ رویدادی که با تکیه بر تمام زیرساخت‌های خود از ۲۴ آبان ماه در سراسر ایران اجرا می‌شود و فروش کالا و خدمات را از طریق شبکه فروشگاه‌های طرف قرارداد در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این کمپین به‌لحاظ فعالیت گسترده برندهای معتبر و فروشگاه‌های صاحب‌نام متنوع در سراسر ایران، یکی از بزرگترین کمپین‌های بلک‌فرایدی سال جاری محسوب می‌شود. این کمپین خرید آنلاین و حضوری را به‌صورت اعتباری پوشش می‌دهد و هدف آن، ارائه تجربه خرید اعتباری ساده، شفاف، خوشایند و مقرون‌به‌صرفه برای طیف گسترده‌ای از کاربران است.

تنوع شرکا و مدیریت تامین

این کمپین با مشارکت گسترده فروشگاه‌های طرف قرارداد و در سبدی متنوع از دسته‌های کالایی اجرا می‌شود. فروشگاه‌هایی مانند ایرانسل، خانومی، تکنولایف، میوگلد، کیاگالری، فروشگاه اسنپ و… برخی از فروشگاه‌های شناخته‌شده‌ی حاضر در این کمپین هستند. به این ترتیب، دسته‌بندی‌های مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، کالاهای دیجیتال، زیورآلات و اکسسوری و کالاها و خدمات در سایر دسته‌بندی‌ها در دسترس کاربران قرار دارد تا خریدهای خود را انجام دهند. همزمان، برای پاسخ به اوج تقاضای بلک‌فرایدی، هماهنگی تامین و موجودی با فروشگاه‌های طرف قرارداد انجام شده تا اقلام منتخب با شرایط اقساط و پیشنهادهای ویژه به کاربران عرضه شود.

اسنپ‌پی همچنین در این کمپین با همکاری برندهای «ایرانسل»، «خانومی»، «تکنولایف»، «جین‌وست»، «چرم مشهد»، «فیلیمو»، «چرم مشهد»، «میوگلد» و «جانبی» لیگ برندگان اسنپ‌پی را با جوایزی متنوع و قابل توجه برگزار می‌کند.

حضور گسترده برندها و فروشگاه‌ها در بلک‌فرایدی اسنپ‌پی

تحلیل رفتار کاربران و تدوین استراتژی

مونا عوبیدی، مدیر تیم کمپین اسنپ‌پی درباره ابعاد این برنامه به سیلاد می‌گوید: «کمپین ۳۶۰ درجه بلک‌فرایدی ۱۴۰۴ را با تکیه بر تجربه موفق بلک‌فرایدی سال گذشته در اسنپ‌پی از نیمه‌ی تیر امسال با برنامه‌ای مشخص آغاز کردیم. در فاز نخست، استراتژی را تدوین و کمپین‌های بلک‌فرایدی سال‌های گذشته را با دقت مقایسه کردیم. با تحلیل رفتار و سبد خرید کاربران، میل و انگیزه خرید آنان را بهتر شناختیم تا مسیر خرید برای کاربران و فرآیند فروش برای فروشگاه‌های همکار ساده‌تر شود. با چیدمان تازه و جانمایی سنجیده برای اجرای شهری برنامه‌ریزی کردیم و در بخش ویدئویی نیز تنوع قالب‌ها را افزایش دادیم تا هم پوشش تنوعی بهتری ایجاد شود و هم عمق توجه مخاطب بالا برود.»

نظم، زمان‌بندی و همکاری تیم‌ها

مدیر تیم کمپین اسنپ‌پی همچنین با اشاره به تنوع فروشگاه‌ها، کالاها و خدمات حاضر در کمپین می‌افزاید: «هدف اصلی ما در این کمپین فراهم کردن امکان تجربه یک خرید عالی برای مشتریان است. با توجه به اینکه این کمپین برای پذیرندگان اسنپ‌پی اهمیت بسیار زیادی دارد، از اواسط شهریور ماه در جلسات متعدد با شرکا توانستیم مشارکت حداکثری آن‌ها را در کمپین به دست آوریم تا با عرضه محصولات متنوع، موجود نگه داشتن تنوع‌های کالایی، ارائه قیمت‌های رقابتی و تخفیفات و پیشنهادهای ویژه به جذاب شدن کمپین کمک کنند. یکی دیگر از اهداف اصلی ما در این کمپین تعامل با پذیرندگان، افزایش جذب کاربر و مشتری بیشتر برای آن‌ها و به‌تبع افزایش فروش بیشتر از طریق بستر ارائه‌شده توسط اسنپ‌پی است. همچنین با هر یک از فروشگاه‌های اسنپ‌پی بر حفظ سطح سرویس‌دهی سایت پذیرنده و تداوم عملیات پردازش و ارسال توافق کردیم. برای توزیع متعادل فروش، شهرهای مختلف و فروشگاه‌های منطقه‌ای نیز در کنار نام‌های شناخته‌شده قرار گرفته‌اند تا انتخاب‌ها محدود به چند مرکز نباشد. در دسته‌بندی‌ها هم از پوشاک و زیورآلات تا کالای دیجیتال و لوازم خانه حضور دارند تا هر بودجه‌ای جایی برای انتخاب داشته باشد. در نهایت، با سازوکارهایی که در نظر گرفته‌ایم این اطمینان را داریم که مشتریان می‌توانند با خرید در کمپین از تخفیفات ویژه‌ای که همیشه در دسترس نیست بهره‌مند شوند.»

عوبیدی هم‌چنین می‌گوید: «امسال در مال‌ها و مراکز خرید حضور پررنگی داریم و مشخصا در اپال برنامه‌ی ویژه‌ای را برای کاربران و خریداران تدارک دیده‌ایم.»

از رکورد سال قبل تا نقشه امسال

اسنپ‌پی در بلک‌فرایدی ۱۴۰۳ یک رکورد تاریخی ثبت کرد: به گفته اسنپ‌پی، ۳۵۵هزار سفارش اقساطی در روز ۹ آذر سال گذشته ثبت شد که این، رکوردی تازه در تجارت الکترونیک ایران به حساب می‌آید. همکاری فروشگاه‌ها با اسنپ‌پی و رشد چند برابری برخی از آنها در کمپین پیشین، به افزایش تعداد شرکای تجاری این کمپین منجر شده است.

تمرکز این کمپین امسال بر تنوع تخفیف‌ها، شفافیت و همچنین بهبود تجربه کاربری در خرید آنلاین و حضوری اعتباری با تخفیف‌های ویژه است. کاربران می‌توانند در این کمپین با خرید کالاهایی با تخفیف تا ۹۰درصد، مبلغ خرید خود را به‌صورت اقساطی و با اعتبار اسنپ‌پی در چهار قسط و بدون ضامن، سود و کارمزد پرداخت کنند. اسنپ‌پی همچنین فرصت استفاده از اعتبار بانکی برای خریدهای با مبالغ بیشتر را در این کمپین در نظر گرفته و کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس، خریدهایی پرتخفیف داشته باشند. تخفیف‌های ارائه‌شده همچنین به‌عنوان مزیتی مهم برای اقلام منتخب در نظر گرفته شده است و به این ترتیب، امکان تهیه اقلام محبوب کاربران در میان کالاهای منتخب فراهم می‌شود.

اسنپ‌پی اعلام کرده است در طول بازه اجرا، اطلاعات تکمیلی درباره میزان تخفیف‌ها و مراکز خرید حاضر را منتشر خواهد کرد. به این ترتیب، بنا به گفته‌ی اسنپ‌پی «۷ آذر، قسطی بخر!» از سوی اسنپ‌پی اقدامی صرفا تبلیغاتی نبوده و به گفته‌ این شرکت به برنامه‌ای یکپارچه برای فروش و جذب کاربر تبدیل شده است؛ برنامه‌ای که هم رشد فروش شرکای تجاری را هدف گرفته و هم مسیر خرید اعتباری را برای کاربران در سراسر ایران ساده و در دسترس کرده است.

اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • قیمت گوشت فقط در یک هفته ۴ بار گران شد/ پشت‌پرده جهش عجیب قیمت گوشت و مرغ چیست؟
    قیمت گوشت فقط در یک هفته ۴ بار گران شد/ پشت‌پرده جهش عجیب قیمت گوشت و مرغ چیست؟ 12 ساعت پیش
  • خبر مهم سخنگوی دولت درباره بنزین/ قیمت و میزان سهمیه اول و دوم بنزین اعلام شد/ جزییات
    خبر مهم سخنگوی دولت درباره بنزین/ قیمت و میزان سهمیه اول و دوم بنزین اعلام شد/ جزییات 12 ساعت پیش
  • ۱۹ سد بزرگ کشور در آستانه مرگ کامل‌/ حل بحران آب تهران به بن‌بست رسیده / ۸۰ درصد بحران آب نتیجه خطاهای انسانی است
    ۱۹ سد بزرگ کشور در آستانه مرگ کامل‌/ حل بحران آب تهران به بن‌بست رسیده / ۸۰ درصد بحران آب نتیجه خطاهای انسانی است 12 ساعت پیش
  • سیصد چاه با قابلیت آب شرب در اختیار شهرداری/ بزرگ‌زاده: شهرداری باید چاه‌های تهران را به وزارت نیرو تحویل دهد 12 ساعت پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • استانها 8155
  • اقتصاد 7067
  • بازار مالی 1566
  • بین الملل 13400
  • تبلیغات 28
  • جامعه 8225
  • دانش 5958
  • عمومی 1926
  • فناوری اطلاعات 7001
  • فیلم 3546
  • کاریکاتور 519
  • مسکن 1066
  • ورزش 20127

جدیدترین مقالات

  • عکس | پرواز “خانم‌ خانم‌های” فوتبال به سمت جام‌جهانی
    عکس | پرواز “خانم‌ خانم‌های” فوتبال به سمت جام‌جهانی 7 ساعت پیش
  • نوش جان حسن یزدانی که ۷ میلیارد از استقلال گرفته!
    نوش جان حسن یزدانی که ۷ میلیارد از استقلال گرفته! 7 ساعت پیش
  • عکس| بازیکن استقلال روی پوستر جام جهانی
    عکس| بازیکن استقلال روی پوستر جام جهانی 7 ساعت پیش
  • هت‌تریک پسر بوفون برای کشور جدیدش
    هت‌تریک پسر بوفون برای کشور جدیدش 7 ساعت پیش
  • واکنش رونالدو به ثبت هزارمین گل؛ زیادی فیلم تماشا کرده‌اید
    واکنش رونالدو به ثبت هزارمین گل؛ زیادی فیلم تماشا کرده‌اید 7 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

سرور مجازی |  دانلود رایگان نرم افزار |  کلاس آنلاین

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور