استانها

معرفی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال وبختیاری

معرفی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال وبختیاری

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین اظهار داشت: مناسبت‌ها در جمهوری اسلامی جزو شعائر هستند و باید با شکوه و عظمت خاصی آن را برگزار کرد.

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: مناسبت‌ها در نظام جمهوری اسلامی یوم‌الله و منسوب به پرودگار متعال هستند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در حفظ و بزرگداشت این مناسبت‌ها دارد که قدردان زحمات این مجموعه هستیم.

وی با ارزیابی مطلوب از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان تصریح کرد: اقدامات خوب و شایسته‌ای در استان از سوی این مجموعه انجام گرفته است و در دوران مدیریت جدید این مجموعه در سطح کشور تحولات خوبی شکل گرفته و برنامه‌ها بیش از پیش رونق گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شدت نیازمند هماهنگی است و باید این هماهنگی‌ها قوت پیدا کند گفت: اجازه ندهیم مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تنها بماند که اگرچه تاکنون اجازه داده نشده و همکاری‌ها خوب بوده اما باید هم‌افزایی‌ها بیشتر شود و با تقویت همکاری‌ها کارها به شکل بهتری پیش برود.

نکونام با قدردانی از موسی انصاری رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: در دورانی که گذشت کارها دغدغه‌مند و مومنانه پیش رفت و متولی این مجموعه با انگیزه و متواضعانه کارها را دنبال کردند که نتیجه آن هم محسوس بود.

دفاع از مردم غزه و شکل‌گیری اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای تبلیغات اسلامی نیز در این آیین گفت: مسئولیت در این نهاد امری خداپسندانه و خطیر است و در این میان می‌طلبد همه نهادها و ارگان‌ها این مجموعه را یاری دهند.

حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب‌انصاری افزود: طی سه سال اخیر رخدادهای مهمی را پشت سر گذاشتیم که می‌طلبید با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای این حوادث و رویدادها برنامه‌های در شانی اجرا شود که این مهم محقق شد و نمونه آن را در دفاع از مردم بی‌دفاع غزه شاهد بودیم.

وی با تاکید بر دفاع و حمایت تمام قد از مساله غزه، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی مطرح کردن مساله فلسطین و غزه بود و این تلاش امروز به ثمر رسیده و اجماع جهانی برای دفاع و حمایت از مردم غزه شکل گرفته است در حالیکه هیچگاه پیش از این شاهد چنین اجماعی نبودیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای تبلیغات اسلامی افزود: یکی از رموز ایستادگی مردم غزه، انس آنها با قرآن است بطوریکه بسیاری از اهالی غزه حافظ قرآن هستند و آموزه‌ها و پیام الهی را درک کرده‌اند.

عرب‌انصاری با تاکید بر اینکه مسئولیت‌های اجتماعی در جامعه اسلامی سنگین‌تر و مهمتر از مسئولیت‌های فردی است اظهار داشت: تداوم حماسه عاشورا که حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) به خوبی آن را انجام دادند از وظایف مهم امروز ما در جامعه اسلامی است.

وی با قدردانی از خدمات رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برای مدیریت جدید این نهاد آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است، در این آیین از خدمات حدود چهار ساله موسی انصاری رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قدردانی و حجت‌الاسلام سید بصیر موسوی به عنوان رییس‌ جدید این مجموعه معرفی شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی کشور است که به هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد. این نهاد در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ با دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد.

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا