استانها

پایان یک آدم ربایی

به گزارش خبرگزاری سیلاد استان سمنان ،سردار ” جلیل موقوقه ئی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آدم ربایی در یکی از معادن محور سمنان – دامغان ، به سرعت ماموران در محل حاضر و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند . وی افزود : با حضور پلیس در محل ، کارگران معدن اظهار داشتند داخل اتاق کارگری مشغول استراحت بودند که ۲ نفر ناشناس با سر و صورت پوشیده در حالی که سلاح سرد در دست داشتند وارد اتاق شدند و بدون دلیل یکی از کارگران که نوجوان ۱۳ ساله تبعه یکی از کشورهای خارجی بود را به زور با یک دستگاه خودرو پراید سفید از محل بردند .

سردار موقوفه ئی با اشاره به ورود سریع کارآگاهان پلیس آگاهی به این پرونده ، ادامه داد : از همان لحضات اولیه آدم ربایی ، تحقیقات تخصصی ماموران پلیس آگاهی شروع شد و با اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی آدم ربایان شدند .

این مقام ارشد انتظامی استان از شناسایی هویت ۲ نفر از آدم ربایان که هر دو از تبعه کشورهای خارجی بودند ، خبر داد و اضافه کرد : سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از متهمان را با خودروی پراید در شهرستان اهواز دستگیر کردند .

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس ، محل اختفای همدست خود را فاش کرد ، اظهار داشت : پلیس استان با همکاری ماموران آگاهی استان خوزستان ، طی یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه ، یکی دیگر از آدم ربایان را در داخل انبار ضایعاتی دستگیر و نوجوان ربوده شده را آزاد کردند .

به گفته سردار موقوفه ئی ، متهمان انگیزه خود از آدم ربایی را اختلافات شخصی با خانواده شاکی اعلام کردند .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه آخرین متهم این پرونده شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد ، تاکید کرد : پلیس هوشمند با قاطعیت و اشراقیت کامل با این گونه اعمال مجرمانه که آرامش روانی مردم را به مخاطره می اندازد ، به طور جدی و بدون مماشات برخورد پشیمان کننده ای می کند

۴۶

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا