استانها

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سمنان

به گزارش خبرگزاری سیلاد استان سمنان ، حمیدرضا طحان با اعلام این خبر گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر و ملزومات اداری و پوشاک ، طرح نظارتی ویژه ایام بازگشایی مدارس و نوشت افزار در سراسر استان بصورت گشتهای مشترک بازرسی با حضور دستگاه های زیربط اجرا می شود.

وی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر و پوشاک با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی می باشد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان و شهرستانها با همکاری نمایندگان دستگاه های زیربط از قبیل تعزیرات حکومتی ، اتاق های اصناف و اتحادیه های مربوطه در این مدت بر بازار نظارت و گروه های کالایی پرمصرف ، مراکز عمده و خرده فروشی لوازم التحریر ، کیف و کفش و پوشاک را بطور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه امروزه قاچاق کالا صدمات فراوانی بر اقتصاد کشور وارد می کند اظهار داشت: خرید کالای ایرانی با هدف رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال نیاز امروز جامعه می باشد و خانواده ها با خرید نوشت افزار ایرانی به تعمیق ساخت داخل و رشد تولید و حمایت از کالای ایرانی کمک کنند.

حمیدرضا طحان تصریح کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

۴۶

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا