در این مقاله تصمیم داریم شما را با نکاتی درباره خرید انواع میزهای اداری آشنا کنیم تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. برای خرید میز مدیریت، میز پایه فلزی و انواع میزهای اداری با کیفیت و ارزان، برند NDK را به شما معرفی می کنیم که دارای تخصص و سال ها تجربه در این زمینه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره های ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶،۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ و ۴۷۵۳۱(۰۲۱) با کارشناسان و متخصصان گروه در تماس باشید.
خرید میز مدیریت با کیفیت برای تاثیرگذاری بیشتر!
به طور کلی باید بگوییم دقت در خرید مبلمان و میزهای اداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هرچقدر مبلمان اداری شما از جمله میز مدیریت، میز پایه فلزی کارمندان، صندلی ها و غیره زیباتر و با کیفیت تر باشند، کیفیت فضایی محیط کارتان بالاتر رفته و پرستیژ کاری تان افزایش پیدا می کند.
بنابراین اگر میخواهید، تاثیر مثبتی روی مخاطبان از جمله کارکنان و مراجعه کنندگان داشته باشید، بهتر است از مبلمان و میزهای لاکچری، جذاب و خاص استفاده کنید تا در ذهن مخاطب باقی بمانید. این استراتژی یکی از راهکارهای موثر و کارآمد برای جذب مشتری نیز می باشد که بسیاری از شرکت های بزرگ و موفق از آن استفاده می کنند.
برای خرید مبلمان و تجهیزات اداری باکیفیت و اقتصادی می توانید به برند محبوب و معتبر NDK اعتماد کنید و میزهای اداری ارزان و درجه یک را از این تیم حرفه ای و متخصص خریداری کنید.
هنگام خرید میز مدیریت و میز پایه فلزی به این نکات دقت کنید:
در این بخش تصمیم داریم شما را با نکاتی مهم برای خرید انواع میز اداری از جمله میز مدیریت و میز پایه فلزی آشنا کنیم تا بتوانید به هدف خود نزدیک تر شوید و محصول ایده آل تان را خریداری کنید. هرچقدر دقیق تر عمل کنید و فاکتورهای بیشتری را در نظر بگیرید می توانید میز بهتر و مناسب تری را تهیه کنید. از مهم ترین نکات می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- دقت داشته باشید که میز به طور استاندارد و اصولی ساخته شده باشد.
- جنس میز را بررسی کنید و با توجه به بودجه و محیط کارتان یکی از میزهای فلزی، شیشه ای، چوبی و ام دی اف را انتخاب کنید.
- نیازهای کارکنان را در نظر بگیرید تا بتوانید یک محصول کاربردی و مفید خریداری کنید.
- به وزن و ابعاد میز مدیریت و میزهای پایه فلزی توجه کنید که متناسب با فضای موجود باشند.
- به سبک طراحی و زیبایی ظاهری محصول توجه داشته باشید.
یک میز کار استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟
اگر می خواهید کیفیت فضایی محیط کارتان را ارتقا دهید و یک فضای اداری ایده آل و استاندارد در اختیار داشته باشید باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید که یکی از مهم ترین آنها مبلمان اداری و به ویژه میز اداری می باشد. میزهای مختلفی در محیط کار استفاده می شوند که از جمله آنها می توان به میز مدیریت، میزهای کارشناسی، انواع میز پایه فلزی، میز کنفرانس و غیره اشاره نمود.
توجه به ویژگی های میز کار به شدت حائز اهمیت می باشد چرا که کارمندان ساعت های بسیار طولانی را پشت این میزها سپری می کنند و کیفیت و ویژگی های این محصول می تواند سلامت روحی و جسمی کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد و نقش بسزایی ر افزایش بهره وری آنها دارد. از مهم ترین ویژگی های یک میز خوب و با کیفیت به موارد زیر می توانیم اشاره کنیم:
- ارگونومی؛ یعنی میز باید با توجه به استانداردهای موجود و متناسب با فیزیک انسان طراحی شده باشد تا آسیبی به سلامت او نرساند.
- بهره مندی از فضای کافی مانند کشو و کمد برای قرارگیری ابزار و وسایل مورد نیاز کارکنان
- داشتن ارتفاع مناسب و استاندارد ( حدود ۷۵ الی ۸۵.۵ سانتی متر از زمین)
- جنس میز و کیفیت متریال ها بسیار مهم است
- زیبایی ظاهری و جذابیت بصری
با انواع میزهای اداری آَشنا شوید
بدون شک، میز یکی از اصلی ترین ملزومات در محیط کار هستند و همانطور که قبلا اشاره کردیم، دارای انواع گوناگونی می باشند. با توجه به گسترش و پیشرفت صنعت ساخت و ساز مبلمان اداری، امروزه میز اداری در طرح، رنگ .و ابعاد مختلفی ساخته میشود و شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود هریک از آنها را خریداری کنید. به طور کلی میزهای اداری را با توجه به کاربردشان می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:
- میز مدیریت: این میزها معمولا بسیار شیک و لوکس بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
- میز پایه فلزی کارشناسی: این میزها یکی از پر استفاده ترین محصولات در محیط کار هستند و به همین دلیل باید کاملا استاندارد و راحت باشند.
- میز منشی: این میز در معرض دید قرار دارد و اولین چیزی است که مراجعه کننده با آن مواجه می شود. به همین دلیل توجه به زیبایی ظاهری میز منشی بسیار مهم است
- میز کار گروهی: ابعاد این میز ها بزرگ است و باید فضای کافی برای انجام کارهای گروهی را داشته باشد.
- میز پذیرایی: این میزها برای میزبانی از مهمانان استفاده می شود و معمولا از ظاهری شیک و زیبا برخوردار است و ارتفاع آن چیزی حدود ۴۰ الی ۵۵ سانتی متر می باشد.
- میز کنفرانس: این محصول باید به گونه ای طراحی شود که کارکنان نسبت به یکدیگر اشراف داشته باشند و بتوانند با هم ارتباط بصری برقرار کنند.
برای خرید هر یک از محصولات نام برده شده، می توانید به برند حرفه ای و معتبر NDK اعتماد کنید. این تیم ماهر و مجرب، تمامی محصولات خود را در بالاترین کیفیت و با استفاده از متریال های درجه یک تولید کرده و آنها را با قیمتی ارزان و مناسب به بازار عرضه می کند. بنابر این فرصت را از دست ندهید و برای تجربه یک خرید اقتصادی و مطمئن، همین حالا از طریق شماره های ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶،۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ و ۴۷۵۳۱(۰۲۱) با کارشناسان و متخصصان گروه تماس برقرار کنید.