جامعه

توضیح اداره‌کل زندان‌های استان تهران درباره فوت یک زندانی

از اداره کل زندان‌های استان تهران، زندانی فرامرز جاویدزاد به اتهام مشارکت در انتقال مال غیر، مشارکت در تشکیل شبکه جعل و کلاهبرداری، انتقال سه فقره مال غیر در حال تحمل کیفر در ندامتگاه اوین بود.

باوجود اینکه در مطلب کذب منتشر شده عنوان شده عدم اعزام و رسیدگی پزشکی باعث فوت زندانی شده است، نامبرده در مدت حضور در زندان به دلیل سابقه بیماری در دستگاه گوارش پنج نوبت به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شده است همچنین برابر اطلاعات موجود در اسناد و پرونده پزشکی، زندانی یک نوبت در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفته که با اصرار و رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شده است.

این زندانی روز اول مهر و پس از وخامت حال، بلافاصله به بهداری منتقل و عملیات CPR با حضور پزشک و پرستار و عوامل اورژانس ۱۱۵ انجام شده است که با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته این زندانی فوت کرده است.

رسیدگی به وضعیت درمانی تمامی زندانیان از حقوق تثبیت شده در تمامی مراکز تأمینی و تربیتی است که در مورد این زندانی با سن ۶۰ سال طی دو ماه تحمل کیفر پنج نوبت اعزام به مراکز درمانی خارج از زندان علاوه بر رسیدگی‌های پزشکی داخل زندان ثبت شده است.

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا