استانها

شهرداری، کار خدمت‌رسانی را با سرعت پیش ببرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در دیدار سیدمهدی کاظمی سرپرست شهرداری و جمعی از اعضای جدید شورای شهر قزوین اظهار کرد: فرصتی که امروز در شورای شهر قزوین برای خدمت رسانی به وجود آمده، ارزشمند است و ان‌شاءالله از این ترکیب هماهنگ برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنید.

او افزود: رئیس جمهور در شرایط کنونی برای نجات کشور از مشکلات عدیده‌ای که به وجود آورده‌اند، آبروی خود را به میدان آورده است و مجلس شورای اسلامی نیز انگیزه و نهایت همکاری را برای حل مشکلات دارد و ان‌شاءالله مدیریت شهری با همکاری با مدیریت ملی و کشوری بتواند امورات شهری را با قدرت پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: شرایط کنونی کشور و این هماهنگی در تمام بخش های مدیریتی که به زودی شاکله خود را پیدا خواهد کرد، مسئولیت شما عزیزان را سنگین‌تر می‌کند تا از این فرصت عظیمِ خدمت‌رسانی به مردم، با نیت جلب رضایت خداوند نهایت بهره‌برداری را داشته باشید.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: امروز همه درها برای کار و خدمت به مردم باز است و شرایط کنونی کشور نقطه عطفی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است و همه ما باید کاری را از زمین برداریم و به سرمنزل مقصود برسانیم و خداوند نیز وعده داده کسانی را که در مسیر حق قدم بر می‌دارند، حمایت کند.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا