استانها

هراز آمل اجازه تمرین پیش از مسابقه را به تیم آذرباتری ارومیه نداد

سالار پاسبانی گفت: به دلیل عدم همکاری باشگاه هراز آمل و هیات والیبال این شهر با باشگاه آذرباتری و بر اساس گزارش آقای گیلانی ناظر فنی دیدار بین‌ تیم‌های هراز و آذرباتری ارومیه درخصوص تخلف انجام صورت گرفته از سوی باشگاه آملی، آخرین تمرین روز قبل از بازی تیم آذرباتری ارومیه در سالن پیامبر اعظم لغو شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه تیم میزبان، هیچگونه هماهنگی و مساعدت درخصوص برگزاری تمرین تیم آذرباتری یک روز قبل از بازی را انجام نداد و مراتب اعتراض خود به عدم همکاری باشگاه هراز را به مسوولان فدراسیون والیبال اعلام کردیم.

سرپرست باشگاه آذرباتری ارومیه گفت: بعد از این اتفاق تصمیم گرفته شد راهی هتل محل اقامت خود شویم و تمرینات کششی خود را در محوطه هتل در دستور کار خود قرار دادیم.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه امروز چهارشنبه در هفته ششم لیگ برتر والیبال به دیدار لبنیات هراز آمل خواهد رفت.

هم اکنون آذرباتری با یک برد در رده یازدهم قرار دارد.

تکمیلی

ناظر فنی و نماینده فدراسیون دیدار دو تیم آذرباتری و لبنیات هراز با رد ادعای در اختیار نگذاشتن سالن برای تمرین تیم آذرباتری گفت : اصلا مشکل ندادن سالن در میان نبود، مشکل سر ساعت تمرین بود که تیم میهمان، خواستار تمرین در ساعتی زودتر از موعد مقرر بود.

علیرضا گیلانی در گفت و گو با رادیو ورزش با اعلام این مطلب گفت : بر اساس مقررات ابتدا تیم میزبان در سالن بازی، تمرین قبل از مسابقه خواهد داشت و بعد نوبت تیم میهمان خواهد بود.
وی افزود : اما چون با درخواست تمرین آذرباتری قبل از تمرین تیم میزبان موافقت نشد، آنان ترجیح دادند تمرین نکنند و حتی در جلسه هماهنگی هم غیبت کردند.

گیلانی در این خصوص اضافه کرد تمرین هرازی ها ساعت ۱۷/۳۰ خاتمه پیدا کرد و با این وجود که من در سالن ماندم، آذرباتری برای تمرین نیآمد.

من همه اتفاقات را نیز به فدراسیون منعکس کردم تا مبادا خدای ناکرده حق تیمی ضایع شود؛ این کل واقعیت ماجرا بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا