اقتصاد

یک میز کار استاندارد چه ویژگی هایی دارد

در این مقاله تصمیم داریم شما را با نکاتی درباره خرید انواع میزهای اداری آشنا کنیم تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. برای خرید میز مدیریت، میز پایه فلزی و انواع میزهای اداری با کیفیت و ارزان، برند NDK را به شما معرفی می کنیم که دارای تخصص و سال ها تجربه در این زمینه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره های ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶،۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ و ۴۷۵۳۱(۰۲۱) با کارشناسان و متخصصان گروه در تماس باشید. 

خرید میز مدیریت با کیفیت برای تاثیرگذاری بیشتر!

به طور کلی باید بگوییم دقت در خرید مبلمان و میزهای اداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هرچقدر مبلمان اداری شما از جمله میز مدیریت، میز پایه فلزی کارمندان، صندلی ها و غیره زیباتر و با کیفیت تر باشند، کیفیت فضایی محیط کارتان بالاتر رفته و پرستیژ کاری تان افزایش پیدا می کند.

یک میز کار استاندارد چه ویژگی هایی دارد

بنابراین اگر میخواهید، تاثیر مثبتی روی مخاطبان از جمله کارکنان و مراجعه کنندگان داشته باشید، بهتر است از مبلمان و میزهای لاکچری، جذاب و خاص استفاده کنید تا در ذهن مخاطب باقی بمانید. این استراتژی یکی از راهکارهای موثر و کارآمد برای جذب مشتری نیز می باشد که بسیاری از شرکت های بزرگ و موفق از آن استفاده می کنند.

برای خرید مبلمان و تجهیزات اداری باکیفیت و اقتصادی می توانید به برند محبوب و معتبر NDK  اعتماد کنید و میزهای اداری ارزان و درجه یک را از این تیم حرفه ای و متخصص خریداری کنید.

هنگام خرید میز مدیریت و میز پایه فلزی به این نکات دقت کنید:

در این بخش تصمیم داریم شما را با نکاتی مهم برای خرید انواع میز اداری از جمله میز مدیریت و میز پایه فلزی آشنا کنیم تا بتوانید به هدف خود نزدیک تر شوید و محصول ایده آل تان را خریداری کنید. هرچقدر دقیق تر عمل کنید و فاکتورهای بیشتری را در نظر بگیرید می توانید میز بهتر و مناسب تری را تهیه کنید. از مهم ترین نکات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دقت داشته باشید که میز به طور استاندارد و اصولی ساخته شده باشد. 
  • جنس میز را بررسی کنید و با توجه به بودجه و محیط کارتان یکی از میزهای فلزی، شیشه ای، چوبی و ام دی اف را انتخاب کنید.
  • نیازهای کارکنان را در نظر بگیرید تا بتوانید یک محصول کاربردی و مفید خریداری کنید.
  • به وزن و ابعاد میز مدیریت و میزهای پایه فلزی توجه کنید که متناسب با فضای موجود باشند.
  • به سبک طراحی و زیبایی ظاهری محصول توجه داشته باشید.

یک میز کار استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

اگر می خواهید کیفیت فضایی محیط کارتان را ارتقا دهید و یک فضای اداری ایده آل و استاندارد در اختیار داشته باشید باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید که یکی از مهم ترین آنها مبلمان اداری و به ویژه میز اداری می باشد. میزهای مختلفی در محیط کار استفاده می شوند که از جمله آنها می توان به میز مدیریت، میزهای کارشناسی، انواع میز پایه فلزی، میز کنفرانس و غیره اشاره نمود.

یک میز کار استاندارد چه ویژگی هایی دارد

توجه به ویژگی های میز کار به شدت حائز اهمیت می باشد چرا که کارمندان ساعت های بسیار طولانی را پشت این میزها سپری می کنند و کیفیت و ویژگی های این محصول می تواند سلامت روحی و جسمی کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد و نقش بسزایی ر افزایش بهره وری آنها دارد. از مهم ترین ویژگی های یک میز خوب و با کیفیت به موارد زیر می توانیم اشاره کنیم:

  • ارگونومی؛ یعنی میز باید با توجه به استانداردهای موجود و متناسب با فیزیک انسان طراحی شده باشد تا آسیبی به سلامت او نرساند. 
  • بهره مندی از فضای کافی مانند کشو و کمد برای قرارگیری ابزار و وسایل مورد نیاز کارکنان
  • داشتن ارتفاع مناسب و استاندارد ( حدود ۷۵ الی ۸۵.۵ سانتی متر از زمین)
  • جنس میز و کیفیت متریال ها بسیار مهم است
  • زیبایی ظاهری و جذابیت بصری

با انواع میزهای اداری آَشنا شوید

بدون شک، میز یکی از اصلی ترین ملزومات در محیط کار هستند و همانطور که قبلا اشاره کردیم، دارای انواع گوناگونی می باشند. با توجه به گسترش و پیشرفت صنعت ساخت و ساز مبلمان اداری، امروزه میز اداری در طرح، رنگ .و ابعاد مختلفی ساخته میشود و شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود هریک از آنها را خریداری کنید.  به طور کلی میزهای اداری را با توجه به کاربردشان می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

  • میز مدیریت: این میزها معمولا بسیار شیک و لوکس بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • میز پایه فلزی کارشناسی: این میزها یکی از پر استفاده ترین محصولات در محیط کار هستند و به همین دلیل باید کاملا استاندارد و راحت باشند.
  • میز منشی: این میز در معرض دید قرار دارد و اولین چیزی است که مراجعه کننده با آن مواجه می شود. به همین دلیل توجه به زیبایی ظاهری میز منشی بسیار مهم است
  • میز کار گروهی: ابعاد این میز ها بزرگ است و باید فضای کافی برای انجام کارهای گروهی را داشته باشد.
  • میز پذیرایی: این میزها برای میزبانی از مهمانان استفاده می شود و معمولا از ظاهری شیک و زیبا برخوردار است و ارتفاع آن چیزی حدود ۴۰ الی ۵۵ سانتی متر می باشد.
  • میز کنفرانس: این محصول باید به گونه ای طراحی شود که کارکنان نسبت به یکدیگر اشراف داشته باشند و بتوانند با هم ارتباط بصری برقرار کنند.

برای خرید هر یک از محصولات نام برده شده، می توانید به برند حرفه ای و معتبر NDK اعتماد کنید. این تیم ماهر و مجرب، تمامی محصولات خود را در بالاترین کیفیت و با استفاده از متریال های درجه یک تولید کرده و آنها را با قیمتی ارزان و مناسب به بازار عرضه می کند. بنابر این فرصت را از دست ندهید و برای تجربه یک خرید اقتصادی و مطمئن، همین حالا از طریق شماره های ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶،۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ و ۴۷۵۳۱(۰۲۱) با کارشناسان و متخصصان گروه تماس برقرار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا