استانها

یک تیم خیلی خوب برای فوتبال آبادان می سازیم

به گزارش روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان؛ علیرضا منصوریان امشب در حاشیه ی انجام تمرین تیم که در محل باشگاه پیروز انجام شد؛ اظهار کرد: خدا رو شکر من سلامتی ام را به دست آوردم و پس از ۳۰ روز به تیم اضافه شدم.

وی افزود: آن چیزی که من امروز در تمرین بچه ها شاهد بودم اینکه تیم ما به لحاظ روحی دچار یک افت محسوس شده بود و بر همین اساس ترمیم روحیه ی بازیکنان نخستین هدف ما در این هفته است.

وی تصریح کرد: دیگر هدفمان القاء روحیه ی جنگندگی در بازیکنان و اینکه بدانند بایستی در زمین برای یکدیگر بجنگند تا به اتحاد تیمی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: یکی دیگر از اهداف قابل پیگیری ما آنست که پس از بازی با نساجی، که یک مقطع تعطیلی خوبی داریم، فشردگی مسابقات دوستانه مان را بالا ببریم به نحوی که با هر تیمی ۲ بازی (در قالب تیمهای الف و ب در دو روز متوالی) انجام دهیم. برای این مدت ۵ الی ۶ بازی دوستانه را پیش بینی کرده ایم که وقتی در ۲ ضرب شود حدود ۱۰ بازی دوستانه می شود.

منصوریان؛ گفت: به لحاظ فیزیکی نیز آن شیب مد نظری را که برداشتیم تا پیش از بازی با نساجی، به لحاظ بدنی به یک فرم خوبی برسیم و ادامه اش در مسیر ۳۵ روز باشد.

وی با بیان اینکه می دانم هوادار فوتبال آبادان از نتایج تیم بسیار ناراحت است، افزود: این حق طبیعی اوست. هوادار هر تیمی شاید به مسائل پشتوانه ای، درونی و پیرامونی تیم کاری ندارد علتش آنست که او تنها نتایج را می خواهد. در اینجا مردم با نتایج بیدار و یا به خواب می روند و با پیروزیها خوشحال و با باخت ها ناراحت می شوند.

وی اظهار کرد: به طور حتم ما یک تیم خیلی خوب برای فوتبال آبادان درست می کنیم. نتایج فعلی نه در شان بازیکنان ما، نه در شان کادر فنی و نه در شان فوتبال آبادان است.

وی با اشاره به اینکه بازی سختی مقابل نساجی داریم؛ تصریح کرد: سعیمان آنست که اولین حرکت خیلی خوبمان را مقابل نساجی داشته باشیم و با امتیاز از آنجا بازگردیم هر چند که بازی سختی است اما در کل ما به آن فرم ایده آل مان با آن انرژی که امروز در تمرینات دیدم اینکه بچه ها بایستی بلند شوند و مسئله در حال اتفاق افتادن است.

منصوریان؛ یادآور شد: یک سلسله اشتباه فردی که شاید کمتر در تیمهایی که من هدایت آنها را بر عهده دارم اتفاق می افتد که متاسفانه در مورد نفت این اشتباهات سبب شد تا سه بازی گذشته را از دست بدهیم اما فرم تیممان را وقتی نگاه می کنم می بینم که در این تعطیلی ۳۵ روزه فرم آن را دارد که به آمادگی لازم برگردد و تیمی باشد که هوادار فوتبال آبادان می خواهد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا