استانها

نشست استاندار لرستان با هیئت اعزامی نهاد ریاست جمهوری در خرم آباد

به گزارش سیلاد لرستان، جلسه بررسی گزارش وضعیت استان در زمینه های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی با حضور استاندار لرستان، معاونین استاندار و اعضای هیئت اعزامی نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید . 

استاندار لرستان در این خصوص گفت: هیئت اعزامی نهاد ریاست جمهوری از ۷ آبان ماه جاری به منظور بررسی مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف، در لرستان مستقر شده و امروز اقدامات آنها با گردآوری گزارش جامعی از وضعیت استان به پایان رسید . 

فرهاد زیویار اظهار داشت: بررسی و زمینه سازی اقدامات در زمینه سفر آتی رئیس جمهور محترم به لرستان بخش دیگری از برنامه کاری این هیئت در استان بود که با همکاری مسئولین استانی مقدمات به خوبی فراهم شده و وظایف محوله نیز معین گردید . 

وی در ادامه افزود: این هیئت مسائل مربوط به استان را در سه بخش عمده فرهنگی، عمرانی و اقتصادی دسته بندی کرده و در مدت حضور در لرستان با همکاری معاونین استانداری و مدیران ذیربط، در قالب یک گزارش گردآوری آمده است.

 استاندار لرستان تصریح کرد: گزارش جمع‌آوری شده توسط هیئت مذکور، امروز در نشستی مورد بررسی نهایی قرار گرفت و مقرر گردید این گزارش به نهاد ریاست جمهوری ارائه گردد تا در گام بعدی پیگیری های لازم برای تایید، تکمیل یا اصلاح گزارش با حضور معاونین وزارتخانه های مربوطه صورت پذیرد . 

دکتر زیویار در پایان ابراز امیدواری کرد این گزارش که بیانگر چالش‌ها و مشکلات لرستان است، زمینه ساز انعکاس صحیح مسائل به وزارت خانه ها شده و در نتیجه رافع مشکلات استان در بخش‌های مختلف باشد. 

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا