ورزش

فن‌خال راهی بیمارستان شد

تیم ملی فوتبال هلند در حالی فردا شب (سه‌شنبه) در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه اروپا پذیرای نروژ است که سرمربی ۷۰ ساله لاله‌های نارنجی در آستانه این بازی راهی بیمارستان شد. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «سان»؛ سرمربی تیم ملی هلند روز یکشنبه در مسیر بازگشت به هتل تیمش به دلیل زمین خوردن از دوچرخه دچار مصدومیت از ناحیه لگن شده است.

سرمربی پیشین منچستریونایتد پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شده اما پس از بررسی‌های لازم مشخص شده که مشکلش خیلی جدی نیست و از بیمارستان مرخص شده است. او امروز هم با خوردوی برقی مخصوص ورزش گلف در محل تمرینات تیم ملی هلند حضور پیدا کرد تا تیمش را برای بازی حساس با نروژ آماده کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال هلند در این رابطه گفت: فن‌خال نمی‌تواند راه برود و در حال حاضر برای جابجایی از ویلچر استفاده می‌کند. او می‌خواهد هر کاری که می‌تواند را انجام دهد تا در بازی فردا شب روی نیمکت تیم باشد.

شاگردان لوئیز فن‌خال که در حال حاضر با ۲۰ امتیاز صدرنشین گروه G هستند، در حالی فردا شب در شهر روتردام پذیرای نروژ هستند که ترکیه و نروژ ۱۸ امتیازی را پشت‌سر خود می‌بینند.

۲۵۶ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا