فناوری اطلاعات

اپل واچ سری ۷ با وجود معرفی همزمان با آیفون ۱۳، احتمالا بطور محدود وارد بازار می‌شود

در حالیکه گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اپل واچ سری ۷ با مشکلات تولید روبرو شده، ظاهرا اپل همچنان قصد دارد تا هفته آینده ساعت هوشمند جدید خود را در کنار آیفون ۱۳ معرفی کند. با این وجود، نباید منتظر عرضه عمده این ساعت هوشمند به بازار باشیم.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی «بلومبرگ»، اپل واچ سری ۷ در رویداد آتی کوپرتینویی‌ها رونمایی خواهد شد،‌ اما در تعداد محدودی به بازار عرضه می‌شود.

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ سه سناریوی احتمالی را در مورد اپل واچ سری ۷ مطرح می‌کند. یک سناریوی احتمالی آن است که تاریخ رونمایی اپل واچ سری ۷ به تاخیر بیفتد تا مشکلات تولید حل شود. احتمال دوم آن است که اپل،‌ ساعت هوشمند جدید خود را رونمایی کند ولی آن را در تعداد محدود به بازار عرضه کند. حالت سوم آن است که اپل واچ ۷ معرفی شود، اما در دسترس کاربران قرار نگیرد و اپل تاریخ دیگری را برای عرضه آن به بازار درنظر بگیرد.

اپل واچ سری ۷

مارک گورمن می‌گوید محتمل‌ترین سناریو آن است که اپل واچ سری ۷ در رویداد آتی معرفی شود، اما برخی از مدل‌های آن با تاخیر عرضه شوند یا در تعداد محدودی در دسترس کاربران قرار بگیرند.

ظاهرا اپل قصد دارد در سری جدید ساعت هوشمند خود، مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری را جایگزین نسخه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری کنونی کند. اگر چنین گفته‌ای به واقعیت بپیوندد، این دومین باری می‌شود که اپل ابعاد نمایشگر اپل واچ را افزایش می‌دهد. کوپرتینویی‌ها با معرفی اپل واچ سری ۴ تصمیم به افزایش ۲ میلی‌متری ابعاد نمایشگر گرفتند.

همچنین گفته می‌شود اپل واچ سری ۷ با لبه‌های تخت از راه می‌رسد که این سبک طراحی می‌تواند فضای بیشتری در اختیار نمایشگر قرار دهد. از دیگر شایعات مربوط به اپل واچ سری ۷ می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵G، عرضه با جنس بدنه جدید و همچنین قابلیت‌های سلامتی تازه اشاره کرد. در حالی که امکان بهره‌مندی از شبکه ۵G در نسل بعدی ساعت هوشمند اپل وجود دارد، افزودن ویژگی‌هایی مانند سنسور اندازه‌گیری قند خون تقریبا غیرممکن است.

در این مطلب می‌توانید تمام شایعات و گزارش‌ها پیرامون این ساعت هوشمند را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا