جامعه

سرایدار یک مدرسه در شرق تهران زنش را با ۱۰ ضربه چاقو کشت

سردار علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در شرق استان تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی صحنه جرم دریافتند خانم ۳۵ ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به کمر، شکم، پهلو و قفسه سینه مجروح و بر اثر خونریزی شدید کشته شده است، که بلافاصله اقدامات جنایی در این خصوص آغاز و در گام بعدی بررسی‌ها به سراغ فرزندان مقتول رفتند که در بررسی‌های انجام شده عنوان داشتند؛ پدرشان که سرایدار یکی از مدرسه‌های شرق استان تهران بود به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشت و پس از اینکه مادرشان به مدرسه مراجعه می‌کند، پدرشان پس از درگیری لفظی با مادر با هم دعوا می‌کنند و پدرشان با ضربات متعدد چاقو مادرشان را به قتل می‌رساند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان از دیگر شاهدان نیز تحقیقات به عمل آوردند که احدی از آنان اظهار داشت: در حال خروج از مدرسه بودم که فریاد کمک از طبقه بالا به گوش رسید و وقتی مراجعه کردم متوجه شدم مردی خون‌آلود به سمت پایین در حال دویدن است و وقتی پرسیدم چه شده، گفت هیچ چیزی نیست دعوای خانوادگی است و سپس با ماشین خود متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم در کوتاه‌ترین مدت مخفیگاه قاتل را شناسایی کردند، عنوان کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه قاتل در یک عملیات غافلگیرانه متهم را حین مصرف مواد مخدر دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه اقرار داشت؛ به دلیل اینکه به مواد مخدر اعتیاد داشت، همسرش قصد جدایی از وی را داشته و دادخواست طلاق داده بود اما قاتل در روز قتل به خاطر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی خود را در جر و بحث از دست داده و با سلاح سرد به همسرش حمله می‌کند و با زدن ۱۰ ضربه چاقو به وی او را به قتل می‌رساند.

سردار ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی به جرم قتل عمدی به زندان منتقل شد.

۴۷۲۳۶

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا