بازار مالی

رشد کم‌ عمق بورس در سومین هفته آبان / نوسان ادامه دارد؟

به گزارش خبرگزاری سیلاد، شاخص کل بورس در اولین روز هفته گذشته رشد ۴۲ هزار و ۲۲۱ واحدی را تجربه کرد و به عدد یک میلیون و ۴۴۰ هزار و ۶۳۷ واحد دست یافت و شاخص هم وزن نیز =با رشد ۱۱ هزار و ۹۱۲ واحدی به عدد ۳۸۶ هزار و ۲۵۴ دست یافت.

در دومین روز هفته اما شاخص کل بورس با ریزش ۹ هزار و ۶۸۹ واحدی به پله یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز هزار و ۵۵۸ واحد ریخت و به عدد ۳۸۴ هزار و ۶۹۶ واحد رسید.

در سومین روز هفته اما شاخص کل بورس به مدار رشد بازگشت و  ۳ هزار و ۴۹۹ واحد رشد کرد و بر پله یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۳۹۲ واحد ایستاد و شاخص هم وزن نیز ۲۳۷.۳۶ واحد رشد کرد و به عدد ۳۸۴ هزار و ۹۲۹ واحد رسید.

رشد کم‌ عمق بورس در سومین هفته آبان / نوسان ادامه دارد؟

در چهارمین روز هفته شاخص کل بورس رشد خیره کننده ای را به ثبت رساند و شاخص کل  ۱۳ هزار و ۲۹۸ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۷۶ واحد دست یافت و شاخص هم وزن نیز ۸۳۰.۶۸ واحد رشد کرد و به عدد ۳۸۵ هزار و ۷۵۹ واحد رسید.

و اما در آخرین روز هفته گذشته شاخص کل بورس با رشد بیش از هشت هزار واحدی به عدد یک میلیون و ۴۵۶ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز پنج هزار و ۵۳۰ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۱ هزار و ۳۰۲ واحد رسید.

۲۲۳۲۲۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا