استانها

ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان چهارمحال و بختیاری تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، موسی انصاری در اولین جلسه دهه امامت و ولایت استان که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه فرهنگ واقعه غدیر باید هرچه بیشتر برای مردم تبیین شود گفت: فرهنگ غدیر فرهنگی برای سعادت بشریت است و ترویج این فرهنگ وظیفه‌ی همه‌ی شیعیان است.
انصاری برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت را با توجه به شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا ضروری دانست و تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌های مجازی پر محتوا می‌بایست نسبت به برگزاری برنامه‌های میدانی مانند بازروایی واقعه‌ی غدیر که چندین سال است در استان برگزار می‌شود و با استقبال خوبی مواجه شده‌است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کرد.
وی با تأکید بر نقش غدیر در اثبات حقانیت شیعه گفت: بسیاری از مشکلات جامعه بشری ریشه در عدم توجه به سرچشمه‌ی زلال غدیر دارد چرا که متأسفانه بعد از رحلت آخرین پیامبر آسمانی برخی مردم دچار انحراف و گمراهی شدند و دستورات صریح پیامبر را اجرا نکردند.
موسی انصاری طرح سیره امیرالمومنین(ع) به عنوان الگوی جامع و اسوه همه ارزشهای الهی و انسانی را از اهداف عملیاتی ستاد بزرگداشت دهه دانست و افزود: انتظار می‌رود کارگروه‌های ستاد برنامه‌های خود را هرچه سریعتر به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال کنند تا هماهنگی لازم برای اجرای یک برنامه شاخص عمومی و برنامه‌های خاص هر کارگروه صورت گیرد.
گفتنی است در پایان این جلسه اعضای کارگروه‌های ستاد برنامه‌های خود را در قالب مسابقات فرهنگی، عصر شعر توسط کارگروه فرهنگی و هنری، اجرای خطبه‌خوانی غدیر و عهد اخوت، فعالیت‌های فضای مجازی در شبکه شاد و سایر شبکه‌های اجتماعی، اطعام نیازمندان و کاروان خودرویی به همت سازمان تبلیغات اسلامی، فضاسازی تبلیغی ویژه به همت شهرداری و اعضای کارگروه‌ها، برپایی نمایشگاه توسط شورای سیاستگزاری ائمه جمعه، اکرام سادات و .. اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا