استانها

رانندگان پر خطر ملزم به طی کردن دوره آموزشی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری سیلاد از یزد، محمدحسین رحیمی زاده در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد، با موضوع بررسی علل و عوامل حوادث رانندگی، تصریح کرد: جلوگیری از تردد وسایل نقلیه دارای نقص فنی و کنترل مضاعف در این موضوع برای وسایل نقلیه عمومی یکی از اقداماتی است که در جهت کاهش حوادث و تلفات جاده ای تعیین گردید.

وی بر اصلاح نقایص ۲۹ نقطه حادثه خیز جاده ای و ۱۰ نقطه حادثه خیز شهری تأکید کرد و بیان داشت: بر اساس مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، بر تسریع اصلاح نقاط حادثه خیز شناسایی شده تأکید شد.

این مقام قضایی، از ایجاد محدودیت برای تردد وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها از ساعت ۲۴ شب تا ۵ صبح در برخی از محورهای استان خبر داد و گفت: با نظارت دادستان های سراسر استان و همکاری پلیس راهور با هدف پیشگیری از حوادث جاده ای منع تردد در ساعات اولیه روز در برخی از محورهای مواصلاتی اِعمال خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از قوع جرم دادگستری استان یزد به تشکیل کمیته کارشناسی برای بررسی جابجایی محور تردد جاده دهشیر اشاره کرد و اظهار داشت: با حوادث سختی که در این جاده اتفاق افتاده، مقرر شد یک تیم کارشناسی جابجایی محور رفت و برگشت را مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که این اقدام در کاهش شکل گیری حوادث مؤثر است این جابجایی صورت گیرد.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا