استانها

جشنواره «نگاه نار» پذیرای هنر عکاسان با موضوع انار

به گزارش خبرگزاری سیلاد از یزد، محمدعلی مقنی زاده دبیر این جشنواره گفت: علاقمندان در حوزه عکاسی می توانند هنر خود در موضوع انار را تا نیمه آبان به این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: موضوعات جشنواره انار، سنت انارچینی تفت، انار و مردم تفت، انار و تاریخ تفت و انار و فرهنگ تفت است.

مقنی زاده ادامه داد: عکاس می‌بایست نهایتا ۵ فریم با فرمت jpeg در اندازه ضلع کوچک حداقل ۲۴۵۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل ۱۰ مگابایت، در قالب فایل زیپ (zip) همراه با تصویر شناسنامه در واتساپ به شماره ۹۰۷۹، ۲۵۵، ۰۹۱۳ دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

وی تصریح کرد: عکس‌های ارسالی می‌بایست فاقد امضای هنرمند و یا مزین به قاب، پاسپارتو، تاریخ، واترمارک و یا لوگو باشد.

به گفته دبیر جشنواره هرگونه تغییر بر روی عکس، که موجب از بین رفتن اصالت اولیه اثر می‌گردد ممنوع است. به بیان دیگر ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نشود. همچنین عکس‌هایی که مضمون یا پیام آن‌ها ارتباطی با موضوع جشنواره نداشته باشند، داوری نخواهند شد.

دبیر این جشنواره افزود: عکس‌های گرفته شده با موبایل نیز پذیرفته می‌شود. به شرطی که حداقل رزلوشن عکس‌های موبایلی کمتر از ۸ مگاپیکسل نباشد.

او عنوان کرد: پس از اتمام مرحله داوری و معرفی نهایی برگزیدگان، نمایشگاه عکس از آثار منتخب همزمان با اختتامیه جشنواره برپا خواهد شد.

محمدعلی مقنی زاده در پایان خاطرنشان کرد: از نظر برگزار کنندگان جشنواره، فرستنده عکس صاحب اثر شناخته می‌شود و چنانچه خلاف آن ثابت شود مسئولیتی متوجه برگزارکننده نخواهد بود.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا