عمومی

تمهیدات ترافیکی «۱۳ آبان»+ اسامی خیابان‌های دارای محدودیت تردد و توقف

به گزارش خبرنگار انتظامی سیلاد، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در روز ۱۳ آبان در سطح معابر منتهی به خیابان طالقانی خبر داد.

سردار حمیدی اظهار داشت: اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در روز ۱۳ آبان به منظور تسهیل و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان از ساعت ۰۹:۳۰ صبح شروع می‌شود اما تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۶ صبح در محل های اطراف این محدوده مستقر هستند تصریح کرد: از شب قبل این مراسم نسبت به انسداد مسیرهای منتهی به این مراسم اقدام خواهد شد.

سردار حمیدی ممنوعیت‌های توقف را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱_ ضلع جنوبی خیابان کریم خان حد فاصل ایرانشهر تا میدان هفت تیر 

۲_ خیابان قرنی حد فاصل کریم خان تا طالقانی در هر دو مسیر 

۳_ضلع غربی خیابان قرنی حدفاصل طالقانی تا میدان فردوسی 

۴_ خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت تیر تا انقلاب در هر دو مسیر 

۵_ خیابان طالقانی حد فاصل خیابان ولیعصر (عج) تا نجات اللهی و خیابان مفتح تا سه راه طالقانی در هر دو مسیر 

۶_ ضلع غربی خیابان حافظ حد فاصل کریم خان تا طالقانی 

۷_خیابانهای ایرانشهر و موسوی حدفاصل سمیه تا انقلاب 

۸_خیابان ایرانشهر حدفاصل کریم خان تا طالقانی 

۹_خیابان میرزای شیرازی

۱۰_ خیابان ورکش

سردار حمیدی به محدودیت‌های تردد پرداخت و گفت: محدودیت تردد و توقف در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح از ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پنج شنبه ۱۳ آبان اعمال خواهد شد؛ همچنین طول خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به سمت جنوب ، طول خیابانهای موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال محدودیت اعمال خواهد شد.

وی افزود: طول خیابان طالقانی از سپهبد قرنی تا مفتح در مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابانهای مفتح و شهید موسوی از ساعت ۰۷:۰۰ روز چهارشنبه ۱۲ آبان برای تردد اتوبوسهای شرکت واحد مسدود بوده و مسیر جایگزین در مسیر شرق به غرب خیابان سمیه است.

رئیس پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: در صورت نیاز محدودیت های تردد در خیابانهای اطراف مسیرهای اطراف مراسم بسته به شرایط ترافیکی و حجم مراجعات اعمال خواهد شد.

سردار حمیدی تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند که در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان سپهبد قرنی تا خیابان مفتح توقف خودروها ممنوع بوده و ایستگاه مترو تقاطع مفتح _طالقانی در صبح روز پنج شنبه ۱۳_۰۸_۱۴۰۰ غیر فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا