جامعه

انهدام ۸ باند سرقت منزل در پایتخت

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲۴ مرد جوان در غالب ۸ باند جداگانه به خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران دستبرد زده و اموال با ارزش مردم را سرقت کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و تحقیقات شبانه‌روزی هویت ۲۴ مرد جوان را شناسایی کردند و پی بردند آنها پس از اعمال مجرمانه به سمت غرب کشور متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه‌های متهمان شدند و آنها را در طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار گودرزی متذکر شد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در همان تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اموال با ارزش از خانه شهروندان به ارزش میلیاردها تومان در نقاط مختلف شهر تهران اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

۲۳۳۲۳۶

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا