استانها

آزادی ۲۸ زندانی در بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از ندامتگاه «کچویی»

به گزارش سیلاد از البرز؛ رئیس کل دادگستری استان البرز، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج و دادستان مرکز استان با حضور در ندامتگاه شهید کچویی کرج با زندانیان مربوط به محاکم حقوقی و خانواده کرج و کانون اصلاح و تربیت دیدار و گفت و کردند.

 در این دیدار مدیر کل زندان‌های استان، روسا و تعدادی از قضات مجتمع‌های محاکم حقوقی کرج، محاکم خانواده کرج، اجرای احکام مدنی و خانواده، مجتمع شهید بنی جمالی و دادگاه اطفال و نوجوانان کرج حضور داشتند.

«حسین فاضلی هریکندی» در خصوص این دیدار با بیان اینکه با توجه به برنامه تدوینی معاونت نظارت بر امور زندان‌ها و اجرای احکام دادگستری استان، به اتفاق ۲۰ نفر از همکاران قضایی خود حضور پیدا کرده است گفت: در این دیدار مشکلات ۱۶۰ نفر از زندانیان مورد رسیدگی قرار گرفت و در دستورات مقتضی صادر شد.

وی با اعلام آزادی ۲۸ زندانی و اعطای مرخصی به ۲۰ زندانی در این دیدار افزود: ۲۸ نفر از محکومان غیرعمد که به دلیل عدم توانایی در پرداخت اقساط زندانی بودند با کمک ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان و خیرین با پرداخت مبالغ مربوطه آزاد شدند؛ همچنین به ۲۰ نفر از زندانیان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) مرخصی اعطا شد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با اشاره به ادامه بازدیدهای دوره‌ای از ندامتگاه‌های استان توسط مسئولان قضایی متذکر شد: بر اساس برنامه‌های مدون معاونت نظارت بر امور زندان‌ها و اجرای احکام دادگستری استان این دیدارها توسط مدیران و همکاران قضایی به منظور نظارت بر زندان ها و امور زندانیان ادامه خواهد داشت. 

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا