ورزش

چطور شرکتی که سابقه تبلیغات فوتبالی ندارد ریسک می‌کند و واسطه اسپانسری می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری سیلاد؛ این روزها ماجرای کارگزار استقلال به تیتر رسانه ها تبدیل شده و هنوز مفاد کامل این قرارداد و شرط و شروط آن مشخص نیست. همین هم باعث شده تا بحث های مختلفی پیرامون آن شکل بگیرد. در همین راستا صادق درودگر در گفت و گو با سیلاد با اشاره به حضور یک فرد بدهکار در این ماجرا گفت: پشت تمام کارهای این مدلی و خلق‌الساعه فردی است که روشش مافیایی است، اسم هم نمی‌آورم. همیشه روش آن‌ها این است که به دلیل اینکه  همراه اول، صداوسیما، سازمان لیگ و وزارت ورزش هم اعلام کردند با او همکاری نمی‌کنند، شرکت‌های پوششی را جلو می اندازد. تقریبا با همه هم درگیری و دادگاه دارد. ما هم علیه او رای گرفتیم. شرکتی که الان وارد شده و رسما نامه داده با اطلاعات بنده هیچ سابقه‌ای در فوتبال ندارد. شرکتی که تجربه و سابقه تبلیغاتی داشته باشد وقتی در حوزه‌ فوتبال تجربه ندارد و قرارداد فوتبالی نداشته، می‌آید چنین ریسکی کند و تبلیغات یک باشگاه را با چنین رقمی بگیرد؟ از دوستان عزیز استقلالی تقاضا می کنم کمی بررسی کنند، قطعا افرادی که در این حوزه سابقه داشته‌اند و پول‌های فوتبال را نداده‌اند پشت این قضیه هستند و ارتباطات آن‌ها را هم می‌دانیم. من در حوزه تبلیغات محیطی همه را می‌شناسم.

۲۵۷ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا