استانها

۵۰ درصد کلاس‌های درس در سال گذشته با کمک خیرین ساخته شد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛ محمدرضا جعفری در نشست مجمع عمومی خیرین مدرسه‌ساز استان مازندران با بیان اینکه هرچه به مجامع خیرین اهمیت بدهیم قویتر و با صلابت بیشتر پیش می‌روند، افزود: برای کیفیت بخشی به عملکرد تلاش کردیم تا عملکرد مجامع موفق کشور را مورد بررسی قرار دهیم و مشاهده کردیم چند ویژگی در این جوامع موفق مشترک است که اصلی‌ترین آنها وجود همدلی بین خود اعضای هیئت مدیره بود.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در همین زمینه ادامه داد: در واقع هیئت مدیره‌هایی که با هم همدل باشند و برای خدا تلاش کنند نه برای شهرت و دنیا، قطعا اینها موفق هستند. همچنین باید به این نکته نیز توجه داشت که در بین اعضای هیئت مدیره مجامع ما، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش نقش مهمی دارند و هرچه مدیران‌کل محترم آموزش و پرورش و نوسازی به مجمع توجه کنند اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.

جعفری با بیان اینکه در همه دوران‌ها در کنار سازمان نوسازی مدارس کشور بودیم و هیچگاه احساس تفرقه نکردیم، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم مجامع موفق داشتن برنامه، تقسیم کار و حضور مناسب اعضای هیئت مدیره در جلسات مختلف است. در جامعه خیرین شش کمیسیون راه‌اندازی کردیم که مسئول هر کمیسیون یکی از اعضای هیئت مدیره است؛ با این اقدام همه را به لحاظ مالی و فکری درگیر کردیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص شرایط برگزاری انتخابات تصریح کرد: برای انتخاب هیئت مدیره نیاز است نصف به علاوه یک اعضای هیئت امناء که از قبل بودند حضور داشته باشند تا انتخابات رسمی شود. یک هیئت رئیسه با اعضای چهار نفره که متشکل از یک رئیس، یک منشی و دو ناظر است باید تشکیل شود که این هیئت رئیسه حق شرکت در انتخابات را ندارند وکارشان تنها نظارت بر انتخابات است و بعد از انتخابات مسئولیتی ندارند.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا