استانها

۲۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هومن شریفی ، رئیس اداره فنی و نظارت بر طرحها اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: در سال جاری ۲ مجوز برای ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی در سطح محورهای استان صادر شده و هم اکنون ۵۶ پرونده نیز در حال استعلام و صدور مجوز تاسیس مجتمع های خدماتی و رفاهی است.

وی گفت : در حال حاضر ۲۴ مجتمع در حال بهره برداری در سطح استان وجود دارد و طبق برنامه ریزی انجام گرفته در سال جاری ۵ باب مجتمع دیگر به بهره برداری خواهد رسید تا تعداد مجتمع های خدماتی و رفاهی سطح استان به ۲۹ باب افزایش یابد.

شریفی اظهار داشت : مجتمع خدماتی رفاهی محمد حسین رهبر در محور سلماس – خوی ، مجتمع خدماتی و رفاهی سلیمی در محور شاهین دژ – تکاب ، مجتمع خدماتی و رفاهی میرزائی در در محور مهاباد – ارومیه ، مجتمع خدماتی و رفاهی علیخانی در محور میاندوآب – سه راهی شیبلو و مجتمع خدماتی و رفاهی شیخ آقایی در محور میاندوآب – بوکان از جمله مجتمع های خدماتی و رفاهی است که در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

این مقام مسئول تعداد تسهیلات تصویب شده برای متقاضیان را ۱۰ فقره و تعداد تسهیلات پرداخت شده برای متقاضیان را ۴ فقره عنوان کرد و افزود : میزان اشتغال ایجاد شده ۳۶۰ نفر بوده و پیش بینی می شود میزان اشتغال تا پایان سال جاری ۴۰۰ نفر باشد.

شریفی ضمن دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی، احداث آنها را گامی موثر برای استراحت کاربران جاده ای و کاهش تصادفات دانست و گفت : علاقه مندان برای تاسیس مجتمع های خدماتی و رفاهی درخواست خود را به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی تحویل دهند تا بر اساس ضوابط و مقررات درخواست آنها توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار بگیرد.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا