استانها

کارفرمایان نمونه البرز انتخاب شدند

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «تورج بیات» سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز ‌گفت: نگاه سه‌جانبه ‌گرایی، رشد و توسعه‌یافتگی نظام تامین اجتماعی را در پی دارد و با گسترش آن معضلات کارفرمایی و کارگری به حداقل می‌رسد.

این جلسه با حضور بیات سرپرست اداره کل استان، سلطانی معاون منابع بیمه‌ای، روسای ادارات وصول حق بیمه، روابط عمومی، حراست و مالمیر نماینده اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان، مختاری نماینده اتاق تعاون، رستمی نماینده اتاق اصناف در محل سال کنفرانس اداره کل برگزار شد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به نقش و ماهیت این سازمان در گسترش بیمه‌های اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه‌گر اجتماعی کشور ضمن عهده‌دار بودن وظیفه اجرا، تعمیم و گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی، نقشی اساسی در پشتیبانی و صیانت از عوامل تولید و همچنین بهبود مناسبات اقتصادی- اجتماعی بر پایه ساختار و ویژگی‌های اقتصاد پویا ایفا می‌نماید.

بیات سه‌جانبه‌گرایی و نقش کارفرمایان در مناسبات اقتصادی و تعامل با تامین اجتماعی را بسیار مهم و اثرگذار دانست و افزود: منابع اصلی سازمان تامین اجتماعی از سوی کارفرمایان و کارگران تامین می‌شود و رشد و توسعه تامین اجتماعی در کشور حاصل مشارکت شرکای اجتماعی به ویژه مشارکت و همراهی کارفرمایان است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز مهمترین شاخص‌های تعیین کارفرمای نمونه را حفظ حقوق بیمه‌شدگان با ارائه لیست حق بیمه بر مبنای تعداد نفرات بیمه‌شده و دستمزد واقعی، پرداخت به موقع و کامل حق بیمه‌ نیروی کار در مهلت مقرر وضع‌شده در قانون تامین اجتماعی، عدم وجود مطلبات قطعی، رعایت مفاد ۹۰ قانون تامین اجتماعی مبنی بر انجام معاینات اولیه پیش از شروع اشتغال به کار، رشد در جذب نیروی کار طی یک سال اخیر، استفاده کارفرما از سیستم مکانیزه و ارسال پرداخت حق بیمه، دریافت ابلاغ الکترونیک و برقراری و رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت در محیط کار دانست.

در ادامه اعضاء کمیته به ارائه نظرات خود پرداخته و از میان ۳۶ کارفرما معرفی شده از جانب شعب تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی استان البرز ۶ نفر از کارفرمایان را به عنوان کارفرمای نونه استانی و یک نفر را به عنوان کارفرمای کشوری انتخاب کردند که مشخصات ایشان به شرح ذیل است:

کارفرمایان نمونه سال۱۳۹۹ عبارتند از:

۱- شرکت صنایع تولیدی کروز آقای حمید کشاورز توچائی ۳۶۹۴ نفر (منتخب کشوری)

۲-شرکت آماده لذیذ تولید موادغذایی آقای علی نصر نراقی ۳۵۰ نفر (منتخب استانی)

۳-شرکت پاک تلیسه آقای مهدی علیمردانی ۳۹۸ نفر (منتخب استانی)

۴-شرکت سله بن آقای رضا محمد جعفری ۲۰۷ نفر (منتخب استانی)

۵-شرکت مارال چرم آقای سیدجلال حسینی خواه ۱۶۱ نفر (منتخب استانی)

۶- شرکت پاک فرم البرز آقای قنبر سلمانی ۴۷ نفر (منتخب استانی)

۷-شرکت قطر آب سپهر البرز آقای مارتین زادوریان ۵ نفر (منتخب استانی)

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا