ورزش

چطور شرکتی که سابقه تبلیغات فوتبالی ندارد ریسک می‌کند و واسطه اسپانسری می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری سیلاد؛ این روزها ماجرای کارگزار استقلال به تیتر رسانه ها تبدیل شده و هنوز مفاد کامل این قرارداد و شرط و شروط آن مشخص نیست. همین هم باعث شده تا بحث های مختلفی پیرامون آن شکل بگیرد. در همین راستا صادق درودگر در گفت و گو با سیلاد با اشاره به حضور یک فرد بدهکار در این ماجرا گفت: پشت تمام کارهای این مدلی و خلق‌الساعه فردی است که روشش مافیایی است، اسم هم نمی‌آورم. همیشه روش آن‌ها این است که به دلیل اینکه  همراه اول، صداوسیما، سازمان لیگ و وزارت ورزش هم اعلام کردند با او همکاری نمی‌کنند، شرکت‌های پوششی را جلو می اندازد. تقریبا با همه هم درگیری و دادگاه دارد. ما هم علیه او رای گرفتیم. شرکتی که الان وارد شده و رسما نامه داده با اطلاعات بنده هیچ سابقه‌ای در فوتبال ندارد. شرکتی که تجربه و سابقه تبلیغاتی داشته باشد وقتی در حوزه‌ فوتبال تجربه ندارد و قرارداد فوتبالی نداشته، می‌آید چنین ریسکی کند و تبلیغات یک باشگاه را با چنین رقمی بگیرد؟ از دوستان عزیز استقلالی تقاضا می کنم کمی بررسی کنند، قطعا افرادی که در این حوزه سابقه داشته‌اند و پول‌های فوتبال را نداده‌اند پشت این قضیه هستند و ارتباطات آن‌ها را هم می‌دانیم. من در حوزه تبلیغات محیطی همه را می‌شناسم.

۲۵۷ ۲۵۱

نمایش بیشتر

مدیر

“چالش ها برای سرگرم کننده کردن زندگی هستند و غلبه بر آن باعث معنا دار شدن زندگی.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا