استانها

پدافند غیرعامل فرصت همکاری و مشارکت دستگاه‌ها در شرایط اضطراری است

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،فرهاد زیویار در این جلسه با تبیین اهمیت پدافند غیرعامل اظهار داشت: اگرچه طرح پدافند غیرعامل یک فرصت برای مقابله با تهدید است اما از نگاهی دیگر فرصتی برای همکاری، همیاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف در شرایط سخت و اضطراری است.

استاندار لرستان تصریح کرد: در شرایط عادی ممکن است برخی اوقات ظرفیت و توانمندی های دستگاهی به طور مقطعی مغفول واقع شود اما در شرایط سخت با همکاری و هم افزایی، ظرفیت های دیگری کشف و مورد استفاده واقع می شود.

دکتر زیویار در خصوص دستور کار این جلسه گفت: در این نشست بحث بررسی و پیشرفت فیزیکی پروژه های منتج از طرح جامع پدافند غیرعامل استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

همچنین آمادگی دستگاه‌های عضو کارگروه آب و انرژی جهت امکان کاهش قطعی‌های احتمالی برق در فصل سرما مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا آمادگی لازم در این زمینه فراهم شود.

استاندار لرستان سومین موضوع مطرح شده در این جلسه را نکوداشت هفته پدافند غیرعامل عنوان کرد که از ۸ تا ۱۴ آبان ماه به نام هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده و دستگاه‌های مختلف در راستای اقداماتی که از ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت کشور به آنها ابلاغ شده است باید پیگیر برنامه های خود بوده و لیست برنامه های پیشنهادی را به ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در استانداری ارسال کنند تا هفته‌ای پربار در این حوزه داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا