فناوری اطلاعات

مشخصات و رندر آنر مجیک ۳ پیش از موعد رونمایی فاش شد

مشخصات اصلی نسخه استاندارد سری «آنر مجیک ۳» و رندر مربوط به پنل پشتی این دستگاه افشا شده است که خبر از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و ماژول دوربین چهارگانه آن می‌دهد.

حساب کاربری «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعاتی در مورد سری مجیک ۳ به اشتراک گذاشته که با اسم رمز «الیزابت» و شماره مدل‌های ELZ-AN00 ،ELZ-AN10 و ELZ-AN20 در پایگاه داده صدور گواهینامه TENAA رویت شده است. براساس اطلاعات فاش شده و رندر به اشتراک گذاشته شده از گوشی مجیک ۳، به نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با ماژول دوربین چهارگانه باشیم.

آنر مجیک ۳

این منبع آگاه ادعا می‌‌کند که نمونه اولیه مجیک ۳ از نمایشگر ۶.۷۶ اینچی اولد برخوردار است که مجهز به لبه‌های دارای انحنا است. همچنین روی نمایشگر این گوشی روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز دیده می‌شود و در جلوی دستگاه مجهز به دو دوربین خواهد بود. انتظار می‌رود نمایشگر دستگاه وضوح ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسل را ارائه کند.

پیش از این طی همکاری استراتژیک آنر با کوالکام اعلام شده بود که گوشی‌ جدید سری آنر مجیک با قدرتمندترین چیپست کوالکام از راه می‌رسد. اکنون به نظر می‌رسد مجیک ۳ می‌تواند اولین گوشی باشد که از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد که نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۸۸ است. مدل استاندارد سری مجیک ۳ نیز ممکن است به همراه یک شارژر ۶۶ وات عرضه شود، در حالی که مدل بالاتر می‌تواند به شارژر ۱۰۰ وات و شارژر بی سیم ۵۰ وات مجهز شود.

آنر مجیک ۳

تصویر بالا نیز توسط یک طراح و افشاگر به نام «بنیامین گسکین» منتشر شده که طراحی گوشی مجیک ۳ را نشان می‌دهد. طبق گفته او ماژول دوربین این گوشی دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با لنز ۱ / ۱.۵ اینچ است و از قابلیت بزرگنمایی ۱۰۰ برابر پشتیبانی می‌کند.

آنر قرار است در تاریخ ۲۱ مرداد رویدادی برگزار کند. در حالی که هنوز به صورت رسمی این موضوع تایید نشده، اما انتظار می‌رود در این رویداد از گوشی‌های سری «آنر مجیک ۳» به صورت رسمی رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا