ورزش

فرهاد مجیدی؛ سکوتم از رضایت نیست؟/ آجرلو تعریف و تمجید کرد؛ شما چطور؟

خبرورزشی –

فرهاد مجیدی یک بار دیگر سکوت کرده است؛ او این بار به مناسبت مدیرعاملی سردار آجرلو این سکوت را ادامه داده و فعلا تمایلی به حرف زدن ندارد.

مجیدی پیش از این هم چنین سیاستی را در استقلال دنبال کرده بود؛ او چندین مدیر از زمان سرمربیگری اش در استقلال دیده و با همه آنها نیز تن به همکاری داده است؛ از مدیران نیمچه آشنا با فوتبال و کاملا غیرفوتبالی بگیرید تا مصطفی آجرلو که وقتی برای نخستین بار با فرهاد ملاقات کرد، زبان به تعریف و تمجید از این مربی گشود.

مجیدی اما چه گفت؟ هیچ!

او ترجیح داد فعلا شرایط را بسنجد، محاسباتش را دنبال کند، روزها و شب‌های بحرانی سپری شوند تا به همه زیر و بم ماجرا پی ببرد؛ اما در نهایت این فرهاد مجیدی است که با مدیریت آجرلو راهی مسابقات خواهد شد و او از الان باید بداند در استقلال هیچ نتیجه ای به جز برد قابل قبول نیست و هیچ مقام و عنوانی منهای قهرمانی در لیگ نیز برای هواداران استقلال قابلیت سوت و کف ندارد.

سکوت مجیدی اگر نشانه رضایت از فعل و انفعالات اخیر استقلال است که هیچ؛ اما اگر هر مورد یا نکته فرعی دیگری وجود داشته باشد، او از همین حالا باید درباره اش حرف بزند که فردا هیچ عذر و بهانه ای از فرهاد مجیدی قابل قبول نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا