استانها

تعلیم و تربیت زیر بنای توسعه کشور/ خوزستانی ها برای واکسیناسیون خود و فرزندانشان اقدام کنند

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اهواز؛ صادق خلیلیان در آئین آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه بقیه الله (عج) منطقه کوی عین ۲ اهواز برگزار شد ضمن نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان؛ اظهار کرد: آغاز مهر، بهار تعلیم و تربیت است و آغاز سال تحصیلی را جشن‌میگیریم تا شاهد رویش جوانه های توسعه در کشور باشیم.
وی افزود: در فرهنگ توسعه همه جانبه مباحث توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باهم در یک راستا است و زیر بنای توسعه کشور فرهنگ است.
استاندار خوزستان تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی هر ساله با هفته گرامیداشت دفاع مقدس پیوند خورده، دفاع مقدسی که در آن دانش آموزان و معلمان همپای دیگر اقشار جامعه به پا خواستند.
خلیلیان؛ یادآور شد: از پشت این‌میزها افراد موفق برای کشور رشد می کنند و دانش آموزان و معلم ها نقش بسیار مهمی برای کشور دارند و آینده جامعه را می سازند.

وی گفت: همه ی ما مدیون معلمان هستیم و دانش آموزان بایستی متوجه باشند که آینده این کشور متعلق به آنهاست و مسیر توسعه این کشور با حضور آن ها طی می شود و لذا بایستی با جدیت در راه تعلیم، تعلم و انتقال آموخته های خود به دیگران تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی به طور عمده به صورت مجازی است، ابراز امیدواری کرد تا با انجام کامل واکسیناسیون بتوانیم در آذرماه کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی از مردم خوزستان خواست تا همگی برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند تا با قطع زنجیره انتقال از انتشار و شیوع دوباره بیماری کرونا جلوگیری و آن را کنترل کنیم.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا