استانها

قدردانی از کارگران فضای سبز و خدمات شهری جزیره بمناسبت روز کیش

به گزارش خبرگزاری سیلاد از کیش ، عبدالنبی شرفی در نشست خبری برنامه های روز کیش در سالن رازی مرکز همایش ها برگزارشد با اعلام این خبر اظهار داشت : علاوه بر فضاسازی شهری و نصب پرچم های نیلی رنگ در معابر ، میادین و سطح شهر ، در روز کیش ساکنان و گردشگران از خدمات رایگان مینی بوس ها در تمام مسیرها بهره مند می شوند. تاکسی ها نیز از مبادی بندر و فرودگاه به طور رایگان مسافران را به مقاصدشان منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰ آبان روز کیش یک مناسبت ارزشمند برای تمامی ساکنان و فرصتی مناسب برای تقویت همدلی در فضای شهری است گفت : بی تردید اجرای برنامه های متنوع در روز کیش ضمن معرفی این منطقه آزاد به عنوان الگوی تحسین برانگیزی از یک شهر ایده آل ، امن و منظم ، تاثیر زیادی هم در تقویت همدلی ساکنان برای حفظ داشته های ارزشمند کیش از جمله محیط زیست بی نظیر ، هوای پاک ، معابر عاری از دود و ترافیک ، شهروندان قانومند و امنیت مثال زدنی این منطقه خواهد داشت .

عبدالنبی شرفی اظهار داشت : با توجه به اینکه طراوت و زیبایی فضای شهری کیش و پاکیزگی مثال زدنی این جزیره مرهون زحمات کارگران خدمات شهری است، برای تقدیر از تلاش های موثر کارگران فضای سبز و خدمات شهری پاداش نقدی برای این افراد درنظرگرفته شده که در روز کیش به حساب آنها واریز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران، اب و خدمات کیش همچنین به توزیع کیسه های پارچه ای با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و تقویت پویش مردمی ” نه به پلاستیک ” اشاره کرد و افزود: در جشن های روز کیش که در نقاط مختلف برگزار می شود کیسه های پارچه ای بین ساکنان و گردشگران توزیع خواهد شد. تعدادی از این کیسه ها نیز در محوطه مقابل نانوایی ها به افراد اهدا می شود تا جایگزین کیسه های نایلونی شود.

رییس هیات مدیره شرکت عمران ، آب و خدمات تصریح کرد: با هدف ایجاد فضای شاد برای افراد ،اجرای واتر اسکرین در اسکله ساحلی از امروز آغاز می شود و تا پنج روز آینده، هر روز در سه بخش در ساعات ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اجرا می شود.

پخش کلیپ های شاد بات موضوع مدیریت شهری کیش و کاشت نهال با نام مدافعان سلامت به ویژه شهید سیدین شهید مدافع سلامت کیش نیز از دیگر برنامه های روز کیش در راستای تقدیر از زحمات کادر درمان است.

لازم به ذکر است از سال ۹۷ تا کنون ۲۰ آبان به عنوان روز کیش نامگذاری شده و برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در این روز در سطح جزیره کیش اجرا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا