ورزش

تماسی که سرنوشت رونالدو را تغییر داد!

در ابتدای هفته گذشته و با غیبت کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی دیدار این تیم برابر اودینزه مشخص شد ستاره پرتغالی سودای جدایی در سر دارد و انتقال این بازیکن در نهایت عصر دیروز به اولدترافورد نهایی شد. این در حالیست که در ابتدا به نظر می رسید مقصد این ستاره ۳۶ ساله منچسترسیتی باشد، اما در نهایت کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت به پیشنهاد تیم سابق خود پاسخ مثبت داده و دوباره بعد از ۱۳ سال راهی اولدترافورد شد.

اما نشریه منچستر ایوینینگ نیوز مدعی شد در این میان تماس ستاره پرتغالی با سرالکس فرگوسسن نقش مهمی در نهایی شدن این انتقال داشته است. بعد از آغاز مذاکرات یونایتد با کریستیانو رونالدو بود که تماسی بین این ستاره پرتغالی و سرمربی بزرگ و پرافتخار یونایتد برقرار شده و رونالدو تصمیم خود برای بازگشت به اولدترافورد را قطعی می سازد. حتی ریو فردناند نیز در مصاحبه ای مدعی شد بدون تماس با فرگوسن، محال بود کریستیانو رونالدو دوباره لباس یونایتد را بر تن کند.

رونالدو در دوران شش ساله حضور خود در یونایتد رابطه فوق العاده ای با سرالکس فرگوسن داشت و این دوستی بعد از جدایی ستاره پرتغالی نیز ادامه یافت. شاید اوج دوستی رونالدو و فرگی زمانی رقم خورد که سرمربی اسکاتلندی بعد از قهرمانی پرتغال در یورو ۲۰۱۶ دقایقی منتظر رونالدو باقی ماند تا شاگرد سابق خود را در آغوش گرفته و این موفقیت بزرگ را به او تبریک بگوید.

۲۵۶ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا