ورزش

گزارش لحظه به لحظه؛ عراق ۰ – ایران ۱/ پاس طلایی طارمی؛ ضربه دیدنی جهانبخش

خبرورزشی –

تیم ملی فوتبال کشورمان که با اسکوچیچ روزهای خوب و بدون شکستی را می‌گذراند، پس از پیروزی برابر سوریه حالا به مصاف عراق رفته است. دیک ادووکات همانطور که پیش‌تر گفته بود ترسی ندارد، امیدوار است در این بازی به پیروزی برسد اما یوزها برتری آشکاری برابر حریف خود دارند.

ترکیب عراق: فهد طالب، شیرکو کریم، علی فائز، احمد ابراهیم، ضرغام اسماعیل، صفا هادی، امیر العماری، امجد عطوان، همام طارق، بشار رسن، ایمن حسین.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری مهدی طارمی، سردار آزمون.

نیمه نخست

دقیقه ۲: علیرضا جهانبخش خیلی زود قفل دروازه عراق را باز کرد و تیم ملی ایران را پیش انداخت. ارسال مهدی طارمی برای جهانبخش با ضربه سر استادانه علیرضا خیال طرفداران ایرانی را تا حد زیادی راحت کرد.

دقیقه ۱۱: امجد عطوان از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۲: در یک رفت و برگشت، مهدی طارمی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی او را دروازه‌بان عراق مهار کرد.

دقیقه ۱۵: عراقی‌ها در یک موقعیت مناسب صاحب توپ شدند و توپی که به محوطه جریمه آمده بود می‌توانست خطرساز شود، اما ابتدا پوشش شجاع خلیل‌زاده و سپس امید نورافکن این موقعیت را از عراق گرفت، هرچند پس از عبور توپ کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۲۸: این بار ارسالی از سمت راست روی دروازه عراق صورت گرفت که سردار آزمون قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت، اما ضربه سر او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۳: احمد نوراللهی از سمت راست پاس خوبی را برای سردار آزمون ارسال کرد که فهد طالب اجازه گل شدن ضربه مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان را نداد.

دقیقه ۳۷: سعید عزت‌اللهی از تیم ایران از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۹: احمد ابراهیم دیگر بازیکنی بود که با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: عراق دروازه ایران را گشود اما گل آفساید بود و یوزها کماکان ۳ امتیاز را در اختیار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا