استانها

شورای فرهنگ عمومی و مصوبات آن توسط دستگاههای عضو جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز یکشنبه در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز مسوول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان با وی با تاکید بر لزوم توجه به مسایل و معضلات فرهنگی جامعه اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی، شورایی مهم و اساسی است که در سیاست گذاری های فرهنگی نقش موثری دارد.

وی با تاکید بر لزوم فعالتر شدن دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان همچنین خواستار فعال تر شدن گارگروههای ذیل شورای فرهنگی عمومی شد و تصریح کرد: مباحث مورد نظر در شورای فرهنگ عمومی باید ایتدا با استفاده از نگاه کارشناسی و مشورتی مناسب تدوین و در این شورا طرح شود.

امام جمعه سمنان خواستار تشکیل و فعال شدن شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان شد و بر توجه به راهبردهای تصویب شده شورای فرهنگ عمومی در استان سمنان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان متذکر شد: راهبردهای ۱۷ گانه مصوب از مطالبات اصلی در شورای فرهنگ عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و حجت اللله کرمانی مسوول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت ها و نیز مصوبات این شورا ارائه کردند.

شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تشکیل می شود و استاندار نایب رییس این شورا و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سمت دبیر شورای فرهنگ عمومی فعالیت دارد.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا