استانها

مجوز تردد خارج استانی فقط در موارد خاص پزشکی صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، ‍ جانشین ستاد کرونای استان قزوین در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: در جلسات باید همه واقعیت ها و نقاط ضعف و قوت را مطرح کرده و همه دیدگاه ها را بشنویم و درست و جامع تصمیم بگیریم.

حبیبی گفت: با افزایش مراکز واکسیناسیون خوشبختانه تزریق واکسن سرعت گرفته و ما باید فرصتی برای مراجعه گروه های اعلام شده مشخص کنیم و اگر افراد باقیمانده نیامدند بتوانیم سنین پایین تر را در نوبت قرار دهیم.

او اضافه کرد: در مرکز تجمیعی تزریق واکسن در نمایشگاه بین المللی بیش از ۷۰نفر فعالیت می کنند و در منطقه غرب قزوین در دانشگاه فرهنگیان و در شرق نیز در بیمارستان ارتش با کمک سپاه و ارتش واکسیناسیون انجام می شود اما استقبال خوبی از آن نشده است که جای سوال دارد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: در صورت مراجعه نشدن افراد اعلام شده شاهد تاخیر در واکسیناسیون نوبت های بعدی می شویم.

او گفت: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون بیش از مراجعان است و می توانیم سنین پایین را آغاز کنیم لذا لازم است افراد ۵۵ساله به بالا در سامانه ثبت نام کنند و در نوبت قرار گیرند.

حبیبی اظهار کرد: ادارات باید همراهی کنند و در سالن های ورزشی و جایگاه های سوخت نظارت بیشتر شود تا شاهد گسترش آلودگی نباشیم.

او گفت: پیرو مصوبه نهایی هشتاد و پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان به دلیل قرار گرفتن تمامی شهرستان‌های استان قزوین در وضعیت قرمز کرونایی و پُر شدن تخت های بیمارستانی از بیماران مبتلا به کرونا، مقرر شد کلیه تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی اجازه میزبانی از مراسم عقد و عروسی را نداشته باشند و همچنین تمامی رستوران ها مجاز هستند که صرفا به صورت بیرون بَر به مشتریان خدمات ارائه دهند.

‍ جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: بنا به اعلام قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونای وزارت کشور با توجه به قرار گرفتن تمامی استان‌ها در وضعیت قرمز کرونایی، در هیچ استانی مجوز تردد مگر در مواقع خاص پزشکی صادر نمی‌شود.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا