استانها

بازیکنان مد نظرمان را جذب کردیم/ ترکیب جوانان بومی و با تجربه ها در تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان

سهیلا گلی داری در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: تمرینات تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت حدود ۲هفته ایست که به طور منظم در آبادان آغاز شده است.

وی افزود: تمرینات زیر نظر «مدینه آلبوعلی» سرمربی این تیم و در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان به طور مرتب و شاداب انجام می شود تا این تیم با آمادگی هرچه بیشتر و کامل تر در بازیهای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر حضور یابد.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که به منظور هماهنگی در تهران و با حضور رئیس فدراسیون، مسئولان فدراسیون و نمایندگان تیم ها برگزار شد، قرار شد تا ۱۲ تیم حاضر در این دوره از مسابقات، در ۲ گروه ۶ تیمی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

سرپرست تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با اشاره به انصراف تیم مهرام از حضور در رقابت‌های فصل آتی، یادآور شد: این مسئله سبب شد تا یکی از گروه‌ها ۵ تیمی شود.

گلی داری؛ گفت: در تقسیم بندی گروهها، تیم پالایش نفت در گروه B با تیم‌های اکسون تهران، پاز تهران، ستاد گاز تهران و فولاد مبارکه اصفهان هم گروه شد.

وی افزود: مسابقات فصل جدید، از روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه به صورت متمرکز در تهران آغاز می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان را به شرح زیر اعلام شد: مدینه آلبوعلی روضان به عنوان سرمربی، سهیلا گلیداری به عنوان سرپرست، ستاره صادقی و مهسا بهادری به عنوان مربیان کمکی، سرور شریفی به عنوان مربی بدن ساز، مهرنوش داودی به عنوان آمارگیر، زهرا باقری به عنوان ماسور، فاطمه اسدزاده به عنوان پزشک یار، مریم عبداللهیان به عنوان مسئول تدارکات.

همچنین اسامی بازیکنان و پُست های مربوطه شان به شرح زیر اعلام شد: مژگان خدادادی:point gard، ساغر آجیلی: shoting gard، ترنم شاهین زاده: shoting gard، ایلناز مظهری: power forward، مریم پورخلف: power forward ، هما جعفری: Center، مریم جانکی: Forward، الناز سیاهی: Center، انیس مرادی: Power، آنا احمدی: Forward، محدثه قسمی: Forward و مژده نظری: Shoting Gard.

۴۶

تمرینات تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان
تمرینات تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان
تمرینات تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان
تمرینات تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان
تمرینات تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان
تمرینات تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا