استانها

بازدید نماینده مردم کرج از بخش کرونایی مجتمع آموزشی درمانی امام علی(ع)

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مهدی عسگری» گفت: در نشست اخیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی و همچنین پرداخت فوق‌العاده ویژه به گروه پرستاری تاکید و مقرر شده است، کارگروهی برای پیگیری مطالبات و مشکلات پرستاران تشکیل شود.

مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در بازدید از مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) به عنوان مرکز ویژه درمان کرونا در کرج، گفت: جامعه پزشکی و کادر درمان جزو افرادی هستند که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خط مقدم مدافعِ سلامت مردم بودند.

عسگری با اشاره به اینکه در مدت زمان شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل شیفت‌بندی شده‌اند و برخی به صورت دورکاری فعالیت می‌کردند، افزود: کادر درمان از معدود مشاغلی است که در زمان پیک بیماری و ایامی که به بسیاری از افراد ماندن در خانه توصیه می‌شد، در محل کار خود حاضر و با نیرو و توان بیشتری به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی ‌کردند که این حضور جهادی شایسته تقدیر فراوان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مجلس در تلاش است اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را اجرایی کند، گفت: در نشست اخیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی و همچنین پرداخت فوق‌العاده ویژه به گروه پرستاری تاکید و مقرر شده است کارگروهی برای پیگیری مطالبات و مشکلات پرستاران تشکیل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم پس از عیادت از بیماران کرونایی و بازدید از بخش‌های ویژه و اورژانس این مجتمع، اضافه کرد: برای تمامی بیماران بالاخص بیماران کرونایی آرزوی شفای عاجل دارم و امیدوارم به لطف الهی و تلاش پزشکان و کادر درمان روند نزولی این بیماری را در البرز و کشور شاهد باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این بازدید و در گفتگو با کادر درمان و پرستاران ضمن قدردانی از زحمات آن‌ها پای درددل و بیان مشکلات موجود و وضعیت فعالیت‌شان نشست.

شایان ذکر است این مرکز هم اکنون با ۵۵۴ تخت مصوب و ۴۷۵ تخت فعال آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا