جامعه

آمبولانس تصادف کرد،مصدومی که حمل می کرد کشته شد/ سرعت آمبولانس،۱۸۰کیلومتر

بدنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که راننده یک آمبولانس خصوصی هنگام انتقال یک مصدوم با سرعتی در حدود ۱۸۰ کیلومتر در حال حرکت از مسیر کندرو بزرگراه آزادگان به‌سمت غرب بوده که از پشت با یک تریلر حامل تیرآهن نبشی بشدت برخورد کرد.پس از این تصادف تیرآهن های بار تریلی شیشه جلوی آمبولانس را شکست و وارد کابین شده و راننده و مرد مصدوم را که کنارش نشسته بود از ناحیه سر و صورت و گردن بشدت مجروح کرد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد سرنشین آمبولانس، مرد موتورسواری بوده که ساعتی قبل از این حادثه در یک حادثه تصادف دیگر از ناحیه دست آسیب جزئی دیده بود و از سوی آمبولانس خصوصی در حال انتقال به مرکز درمانی بوده است.
آتش‌نشانان با حضور در محل اقدام به بریدن تیرآهن‌هایی که وارد بدن مرد موتورسوار شده بود، کردند. اما به‌خاطر شدت جراحات وارده مرد موتورسوار که برای درمان جزئی دست در راه انتقال به بیمارستان بود به کام مرگ فرو رفت.
راننده آمبولانس نیز به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
در تحقیقات صورت گرفته از سوی تیم کارشناسی، راننده آمبولانس خصوصی به‌عنوان مقصر این تصادف شناخته شد. بنابراین به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور ترسیم کروکی محل حادثه، تحقیق از شاهدان و راننده مقصر آمبولانس را صادر کرد. ۲۳۳۰۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا