دانش

ظاهر یوتیوب تغییر می‌کند!/ عکس

یوتوب چند وقت پیش طراحی نسخه وب خود را به‌صورت کاملاً جزئی تغییر داد تا با این تغییر گوشه ویدیوها به‌صورت گرد دیده شوند. هرچند این تغییر با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشده است، اما حالا نسخه اندروید یوتیوب نیز با این تغییر همراه شده است. علاوه بر این، یوتوب موزیک نیز به دسته‌بندی‌های جدیدی مجهز شده که حس‌وحال‌های مختلف را شامل می‌شود.

همانطور که در تصاویر زیر از گزارش AndroidPolice قابل مشاهده است، اکنون فضای خالی سفیدی در دو طرف تصویر کاور ویدیوها دیده می‌شود. تغییر جدید یوتوب در حال حاضر فقط برای برخی کاربران منتخب قابل مشاهده است، اما با توجه به اینکه نسخه وب این برنامه اخیراً این تغییر را دریافت کرده است، می‌توان انتظار داشت که برنامه اندروید Youtube نیز طی هفته‌های آینده آن را دریافت کند.

ظاهر یوتیوب تغییر می‌کند!/ عکس

ظاهر یوتیوب تغییر می‌کند!/ عکس

تغییر یوتوب موزیک

در سال ۲۰۲۰، یوتوب موزیک نوار جدیدی تحت عنوان «Activity» را معرفی کرد که شامل فیلترهای خلق‌وخو می‌شود. در واقع در این دسته‌بندی‌های حسی آهنگ‌هایی به کاربران پیشنهاد می‌شود که با وضعیت فعلی آن‌ها مانند غم یا شادی ارتباط دارند. اکنون پنج دسته جدید به این نوار اضافه شده است.

فیلترهای جدید یوتوب موزیک شامل گریه‌کردن (Cry)، مهمانی (Party)، عاشقانه (Romance)، برای حس خوب (To feel good) و برای خوابیدن (To sleep) می‌شود.

ظاهر یوتیوب تغییر می‌کند!/ عکس

درست مانند فیلترهای فعلی که شامل مواردی از جمله تمرکز (Focus)، آرامش (Relax) و ورزش (Workout) می‌شود، با انتخاب کردن این حالت‌ها آهنگ‌های متناسب برای شما پخش خواهد شد.

این پنج حالت جدید برای برنامه‌های موبایل و وب یوتوب موزیک گزارش شده است، اما هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته‌اند.

یوتوب در چند وقت گذشته توجه زیادی به سرویس پخش موسیقی خود کرده است. اخیراً گوگل در حال آزمایش قابلیتی شبیه به اپلیکیشن Shazam بود که به شما اجازه می‌دهد تا با زمزمه‌کردن در یوتوب بتوانید آهنگ‌های مدنظر خود را پیدا کنید. به‌علاوه، می‌توانید با میکروفن گوشی خود صدای یک آهنگ را ضبط کنید و آن را به یوتوب بدهید تا آن آهنگ را برایتان بیابد.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا