استانها

۷۰درصد سرمایه‌گذاران در قزوین نگاه توسعه‌ای دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین در دیدار با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهارکرد: خوشبختانه در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده در بحران ویروس کرونا و کمک به دانشگاه علوم پزشکی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه پیشتاز بوده اند و با اهدای کمک نقدی و ارسال مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش و ارسال نمونه محصولات تولیدی برای تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها مشارکت کردند.

اواز استقرار ۴۰۰سرمایه گذار در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد و افزود: در حال حاضر ۲۱۵واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین فعال بوده و زمینه اشتغال بیش از ۱۰هزار نفر را فراهم کرده است.

رئیس مجمع شرکتهای خدماتی شهرکها و نواحی صنعتی استان تصریح کرد: از ۱۷سرمایه گذار خارجی در شهرکها و نواحی صنعتی استان، ۱۲سرمایه گذار خارجی در شهرک صنعتی کاسپین مستقر می باشند که سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی ۹۰میلیون یورو با اشتغال ۱۳هزار و هفتاد نفر است.

خانپور در پایان خواستار تسهیل گری در برخی از دستورالعمل ها، بخشنامه ها و قوانین حوزه صنعت و تولید در تحقق بخشیدن به شعار سال " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی " شد.

در ادامه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی کاسپین گزارشی از موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و شهرک صنعتی کاسپین ارائه کرد.

در پایان سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه تولیدکنندکان و صنعتگران در خط اول جبهه اقتصادی هستند تصریح کرد: سرمایه گذارانی که با عشق و علاقه در این عرصه گام برداشتند و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این مرز و بوم ایجاد کردند اصل جنگ با دشمن در این جبهه است.

او اظهار کرد: در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان باید قوانین و دستورالعمل ها و بخشنامه های ساختار کهنه دولت اصلاح و با ارایه طرح ها و لوایح براساس مقتضیات روز و در راستای رفع موانع و پشتیبانی از تولید و صنعت ایجاد شود.

سردار رفیعی آتانی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی هم افزایی و پشتیبانی از ارکان نظام را از الزامات در پیشبرد این اهداف برشمرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان از تمامی مدیران حوزه اقتصادی که از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کردند تا سرمایه گذاران با خاطر آسوده به تولید بپردازند و ایجاد اشتغال کنند، تشکر ویژه کرد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا