ورزش

وقتی بازیکن برای استقلال شرط می‌گذارد

خبرورزشی –

این اتفاق البته یک روزه نیفتاده و ریشه در گذشته دارد اما حتی اگر استقلالی نباشید دلتان برای این باشگاه می‌سوزد وقتی می‌فهمید که یک بازیکن کاملا معمولی برای این باشگاه محبوب خط و نشان کشیده و ضرب الاجل تعیین کرده است!

استقلال متاسفانه به شدت اسیر بازیکن سالاری است و زور خیلی‌ها در این باشگاه به بازیکنان نمی‌رسد. موردی که در پرسپولیس نه این که اصلا نباشد اما خیلی کمتر است و حداقل این که یک بازیکن از ترس هواداران پرسپولیس هم که شده جرات نمی‌کند به باشگاه اولتیماتوم بدهد و مثلا بگوید اگر تا دو روز دیگر تکلیفم را روشن نکنید، می‌روم. این اتفاق متاسفانه در استقلال رخ داده و خبری از اقتدار مدیران و مربیان نیست. دود بازیکن سالاری امروز به چشم استقلال و مددی می‌رود و فردا به چشم خود فرهاد مجیدی. فردایی که خیلی هم دور نیست.

بازیکنی که پارسال در استقلال قرارداد ۲ میلیاردی داشت، حالا به ۷ میلیارد نه می‌گویدآن هم در حالی که هیچ کار خاصی انجام نداده است. با این تفکری که بازیکنان استقلال دارند و با این اتفاقاتی که در استقلال رخ می‌دهد خیلی بعید است آنها امسال هم به جایی برسند چون در این تیم بزرگ متاسفانه خیلی چیزها سر جای خودش نیست. در نقل و انتقالات هم استقلال دنبال مهره‌هایی است که حتی اگر آنها را جذب کند، هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. بازیکنان قبلی هم که اگر جام بگیر بودند، تا حالا گرفته بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا