استانها

فضا را برای نقد سازنده خبرنگاران فراهم کنیم

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، احمد حسین زادگان در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در استانداری مازندران با تبریک روزخبرنگار و گرامی داشت یاد درگذشتگان رسانه و شهیدان خبرنگار بویژه شهید شاخص کشوری؛ هادی باغبانی، ۱۷ مرداد را روزی بزرگ برای اهالی رسانه دانست و اظهار داشت: در این روز فرصتی به وجود می آید تا این قشر تلاشگر جامعه از دغدغه‌های خود بگویند.
وی افزود: خبرنگاران همیشه یاریگر ما هستند و در اطلاع رسانی شرایط سخت کشور بویژه همه گیری کرونا این را ثابت کردند.
حسین زادگان، مطالبه گری و نقد را از وظایف ذاتی رسانه‌ها برشمرد و افزود: ما باید فضا را برای نقد منصفانه و سازنده رسانه‌ها فراهم کنیم و در این بین باید مرز میان نقد و تهمت مشخص شود وگرنه بی اخلاقی و غرض ورزی در جامعه فراگیر می‌شود.
استاندار مازندران، آموزش را از ارکان اصلی فعالیت حرفه ای رسانه‌ها دانست و از مسئولان ارشاد و خانه مطبوعات خواست تا به این بخش مهم بیشتر بپردازند.
عباس زارع، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با تبریک ۱۷ مرداد به خبرنگاران و اهالی رسانه استان، تعامل میان این اداره کل با استانداری، خانه مطبوعات و بسیج رسانه را سازنده دانست.
وی با تقدیر از عملکرد رسانه‌های مکتوب و مجازی در اطلاع رسانی در خصوص همه گیری کرونا، گفت: رسانه‌های مکتوب باید در فضای مجازی بیشتر ورود کرده و تولید محتوا کنند و تعامل میان این دوبخش موجب پیسرفت رسانه می‌شود.
در پایان، به رسم یابود و به نمایندگی از خبرنگاران استان ، لوح سپاس و هدایایی به پدر شهید خبرنگار هادی باغبانی، خبرنگاران پیشکسوت استان محمد جونیان، جمشید گرائیلی، صمد صالح طبری، شیدالله احمدی و بهرام فهیمی تقدیر شد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا