استانها

سالن ورزشی سردار شهید سلیمانی در کلارآباد افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سالن ورزشی چند منظوره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کلارآباد امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار مازندران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید ‎
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی چند منظوره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کلارآباد، با بیان اینکه وزیر ورزش به دلیل احاطه به دانش و مسایل فنی ورزش می تواند منشا تحولات در این عرصه باشد، اظهار داشت: امیدوارم این شناخت موجب رونق ورزش مازندران نیز شود.
وی با اشاره به اینکه مازندران مهد ورزش کشور است، افزود: امید است در دوران فعالیت وزیرکنونی ورزش، شاهد ارتقای سطح ورزش استان باشیم.
استاندار مازندران گفت: مازندران می تواند در رشته‌های مختلف ورزشی برای کشور افتخار کسب کند همچنان که همیشه مدال آور بوده است.
استاندار مازندران با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزش استان نیاز به حمایت ملی دارد، تاکید کرد: استان مازندران فاقد صنایع مادر و بزرگ است.
وی ادامه داد: وزیر ورزش در روز نخست فعالیت خود اولین سفرش را به مازندران اختصاص داد که بی تردید نوید بخش روزهای امیدبخش برای ورزش مازندران خواهد بود.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا