استانها

مدیریت اشرافی در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی در یادواره شهدای کارمند استان مازندران با اشاره به راز ماندگاری شهدا، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: راز ماندگاری شهدا اخلاص و خدمت به مردم است.

وی پرهیز از اشرافی‌گری، مردمی بودن، تفکر و روحیه جهادی را از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: باتوجه به دوران مسئولیت کوتاه این دوشهید والامقام ، پس از چهار دهه همچنان این شهدا بین مردم برجسته هستند.

مسلمی به رفتار اربابی برخی از مدیران در دوران‌های انقلاب اشاره و اضافه کرد: افرادی که رفتار ارباب رعیتی با مردم داشتند در بین مردم هیچ جایگاهی نداشته اما آن دسته از مدیران که اخلاص در عمل داشتند و خدمتگزار مردم بودند، همیشه بین مردم جایگاه خاصی دارند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مدیر اشرافی بین مردم هیچ جایگاهی ندارد، خاطرنشان کرد: مدیر مردمی همیشه در بین مردم جایگاه و ارزش دارد.

مسلمی با تاکید براینکه شهدا مردمی بودند و اخلاص در عمل داشتند، افزود: دشمن در تلاش است تا به مردم القا کند که نظام اسلامی نیروهایی با روحیه جهادی ندارد اما شهدای مدافع حرم نمونه ای از نیروهای جهادی هستند.

فرمانده سپاه کربلا به ظرفیت عظیم جوانان و روحیه جهادی آنان اشاره کرد و گفت: با توجه به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت، استفاده از ظرفیت جوانان راهگشای مشکلات است.

مسلمی با بیان اینکه مردم در تمامی صحنه‌ها پای نظام ایستادند، اضافه کرد: علیرغم بی تدبیری‌ها، مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نشان دادند، که به انقلاب وفادار هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه نباید زمان را برای جهاد و خدمت به مردم از دست داد و عرصه خدمت رسانی به مردم گسترده است، افزود: کارمندان با کار و اخلاص و پاسخگویی به مطالبات مردم، فضای کاری خود را جهادی کنند.

مسلمی به احیای روحیه جهادی در بین کارکنان دولتی تاکید کرد و ادامه داد: کارمندان با تاسی از شهدا بویژه شهدای مدافع حرم،برای خدمت به مردم تلاش کنند.

فرمانده سپاه کربلا یکی از مهم ترین راه برون رفت از مشکلات را ایثارگری نظام اداری دانست و گفت: دشمن در تلاش برای القای ناکارآمدی و ناامیدی در جامعه است و می‌خواهد روحیه کاهلی و سستی را در بین نهادها و ارگانها ترویج کند.

مسلمی به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: برخی‌ها با استفاده از ابزار رسانه، دست به سیاه نمایی می زنند که باید در این زمینه هوشیار بود.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا